Sprint 764 na AHU

Poslaťod pepobx » 26 Mar 15, 19:31:35

Caute ludkovia som tu prave oddnes aj ked uz dlho som cital diskusie na tomto fore az dnes ma to napadlo sa zaregistrovat :/up Ale k veci. Chcel by som vymenit trysky na vstrekoch na mojej audinke lebo poslednu dobu dost trasie motor a za studena akoby jeden valec uz vynechaval. Mal som vstreky vonku a bol to strasny pohlad na tu sadzu pritom som pouzil raz za cas aj STP cleaner a vifko lejem pravidelne. Mal som ich aj na skusacke a vsetky uz vyzeraju byt pred smrtou aj ked maju skoro rovnake tlaky okolo 190 bar ale uz odkvapava z kazdej jednej a pri prudkom vstreku nepocut to poprdkavanie len vypluju vlasce nafty. jeden dokonca ostaval vysiet akoby sa zasekla ihla a sem tam rozprasil alebo len chcal. Ten najhorsi vstrek som rozobral a napodiv tam je koncovka 520 co by asi mala byt 357 takze uz ich niekto predomnou menil trysky. A je mene aj turbo kedze na AHU by mal byt asi obtokove co som sa docital ale ja mam uz s naklapanim lopatiek. Chcem sa ale opytat niekoho skuseneho co by ten motor robil s tryskami 764 sprint Fratelli Bosio a ci by to AHUcko zvladlo, alebo tam dat sprinty 520? Na tachaci mam uz cez 300tis. ale realne je asi 100ka stocena taze odhadujem 400 000 km. A este ci by som za sabou netahal dymovnicu :D Este pre info je to Audi A4 B5 66kW.

pepobx 


 
Príspevky: 18
Registrovaný: 26 Mar 15, 14:14:29

Poslaťod toefuk » 26 Mar 15, 20:40:38

kludne nahod 764, ak je tam VNT turbo a mas dobru spojku tak sa tam da bez dymu naladit 130PS bezpecnych. Samozrejme zalezi aj na ostatnych kompnentoch ako je napr. cerpadlo.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod pepobx » 26 Mar 15, 21:22:55

Spojku som menil pred dvomi rokmi ale je tam seriovka LUK vtedy som menil aj prevodovku odisla mi 5ka teraz tam mam prevodovku EEN z 81kW passata a cerpadlo no neviem vyzera byt v pohode ale na stolici nebolo asi od vyroby. Len sa bojím ci tolko konikov zvladne ten motor uz ma predsa nieco odkrutene

pepobx 


 
Príspevky: 18
Registrovaný: 26 Mar 15, 14:14:29

Poslaťod toefuk » 26 Mar 15, 21:43:18

myslim, ze to zvladne, ale zalezi aj na clanku medzi pedalom a sedackou ako sa k tomu bude spravat...
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod pepobx » 28 Mar 15, 10:19:36

To mas pravdu :D Ale ked dam 764 to by trebalo asi aj soft upravit co ? alebo to pojde aj bez toho ?

pepobx 


 
Príspevky: 18
Registrovaný: 26 Mar 15, 14:14:29

Poslaťod toefuk » 28 Mar 15, 14:39:30

nie, pojde to aj bez softu, soft nieje v tomto pripade nutnost, ale ceresnicka na torte.
Moze sa stat, ze ti to kolo nuly bude horsie startovat alebo pri 30°C vonku trochu podymovat do cierna vo vysokych otackach, ale to sa da ozialit...
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod pepobx » 29 Mar 15, 3:49:57

Podla toho co som teraz cital mam v motore este mäkke piesty vraj tvrdene sa davali od cisla nad 100 000 a ja mam 088220 :(
Este sa chcem opytat na trysky 502 je to nieco medzi 520 a 764 ?

pepobx 


 
Príspevky: 18
Registrovaný: 26 Mar 15, 14:14:29

Poslaťod toefuk » 29 Mar 15, 9:31:28

Ja mam momentalne na mojom motore 1Z (co je predchodca AHU) cca 375Nm a 180-190PS. Tvoj motor s prehladom zvladne 300Nm a 130PS.
Sprint 520 maju otvor 5x0,205mm
Sprint 764 5x0,216mm
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 29 Mar 15, 10:25:27

tak ako poše toefuk, tak štarty sa zhoršia . no ak sa spravi dobre uprava, tak tam nebude nejaky zhoršeny priebeh štartov a dymenia. zaleži aj na stave motora. možno by bolo vhodne premerať tlaky motora
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod pepobx » 01 Apr 15, 22:39:53

No zmerat tlaky neni zly napad zeby som vedel co mozem cakat od neho. Rozmyslam nad sprint 502. 764 by mi dali viacej konikov ale neviem presiel by som cez emisnu a nechcel by som tahat za sebou dymovnicu. Neviem sa rozhodnut.

pepobx 


 
Príspevky: 18
Registrovaný: 26 Mar 15, 14:14:29

Poslaťod pepobx » 01 Apr 15, 23:03:21

toefuk píše:Ja mam momentalne na mojom motore 1Z (co je predchodca AHU) cca 375Nm a 180-190PS. Tvoj motor s prehladom zvladne 300Nm a 130PS.
Sprint 520 maju otvor 5x0,205mm
Sprint 764 5x0,216mm


Takze mas vo vnutri 764-ky ? a nedymi ti to na nich? to je v tom ze v maji mi konci emisna a neviem presiel by som s 764-kami? Inak ani s tymi terajsimi by som legalne nepresiel ale chcem to dat do kopy len nerad by som vyhodil 200 ecka do luftu. Tebe to fahci v pohode ?

pepobx 


 
Príspevky: 18
Registrovaný: 26 Mar 15, 14:14:29

Poslaťod toefuk » 02 Apr 15, 11:26:02

ja mam sprint520 (0,205)+11mm hlavu v cerpadle= ako keby som mal 764.
Ale ja som si upravil soft, inak by mi to dymilo. Tebe to bude tiez podymkovat v lete, ale na emisnej by si odpojil konektor z vahy vzduchu a presiel by si v pohode(bez upravy softu).
S kupou trysiek ak tak este chvilu pockaj, mozno budem mat na ruke nieco zaujimave.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod pepobx » 02 Apr 15, 15:12:07

Trysky planujem kupovať až koncom mesiaca teraz na to nesú love takže zatiaľ mam času dosť no ked budeš mať niečo daj vediet

pepobx 


 
Príspevky: 18
Registrovaný: 26 Mar 15, 14:14:29

Poslaťod dieselM » 06 Máj 16, 12:01:42

uz si ich kupoval?

dieselM 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 49
Registrovaný: 04 Dec 14, 9:44:22


Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron