vw golf mkIV

Poslaťod Shima » 11 Feb 13, 20:54:06

komplet blok motora

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod Blitzkrieg » 11 Feb 13, 22:17:38

ale noooo,spodok by nestacil ked mam vymenene piesty,vacku a vsetko kolo toho.....

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod janosik93 » 11 Feb 13, 23:36:49

daj tam VB čo som ti písal. taký zizala z toho 85 kw dostal 270 PS bez upravy motora ....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Blitzkrieg » 12 Feb 13, 19:23:40

asi to tak aj urobim,u z len cakam na tie MALICKOSTI okolo toho :opf? co vsetko

na nete som nasiel firmu z lucenca wizard turbo, neviete o tom niekto nieco, mi napisali ze mi moje g14 vymenia za g17 myslis ze to bude ono,alebo ma potesis a napises ze prave mas take v garazi a ti ho uz netreba :D

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod Blitzkrieg » 29 Júl 13, 19:32:32

chalani viete mi nejak poradit zrekapitulovat, sam nemam vela casu ked som doma tak ak by sa nasiel aj nejaky ochotnik co by mi s tym pomohol, urcite chcem dat vbcko turko,no k nemu mi treba cooler, stenu z arl som asi pochoval lebo to asi vyjde moc draho,tak chcem nejaky ten uni fmic alebo len nahradu za moj a pozeram na darkside,len neviem ak dam turbo VB tam treba nejaku redukciu alebo ked objednam od nich alu vedenie na arl tak netreba nic,len nejeaky IC zaobstarat, no a este aj nejake to cidlo mi tam asi bude treba ci? predpokladam ze to z 85 kw tam bude na dve veci ci?

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod janosik93 » 29 Júl 13, 19:48:26

to ti treba cele poprerábať.... aj sacie potrubie ti treba druhe, všetky sacie hadice. asi najlepšie si to zohnať s 96 kw golfa a prehodiť to. dať tam to vb a pohoda
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Leon/kissiakos » 29 Júl 13, 21:24:54

janosik93 píše:daj tam VB čo som ti písal. taký zizala z toho 85 kw dostal 270 PS bez upravy motora ....

hej ale dvoma turbami :D
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod Shima » 30 Júl 13, 8:27:23

tu nejde kolkymi turbami o dosiahol, ale o to ze to bolo na seriovom motore

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod Blitzkrieg » 30 Júl 13, 19:35:48

a este mu to auto jazdi????

vsetko si myslim treba s mierou,takze mne postaci to vbcko a jedno,len neviem aky fmic,a neviem ake vedenie ,tak ak by niekto vedel o niecom alebo nieco poradit

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod Shima » 31 Júl 13, 7:24:57

vsade je o tom pisane

zober FMIC napr 550x180x65 a vedenie k tomu 57mm

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod kubos4 » 31 Júl 13, 19:37:19

neviem kde je problem, ved na mk4 sa daju kupit hotove hlinikove kity
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Blitzkrieg » 31 Júl 13, 21:58:20

dam tu link hadam ma nikto nezabije za reklamu

ide o to ze neviem ak by som objednal tento kit ci musim nieco prerabat ak to budem chciet dat na vb turbo, lebo ak od nich objednam sadu trubiek na arl motor tak mi to bude asi na prd ked tam je iny IC, no a ci to tento IC zvladne
alebo je tam na motor ASZ ci tento nato pasne lepsie,alebo tam treba nato nejaku redukciu
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... pd115.html

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod kubos4 » 01 Aug 13, 17:35:52

s tym rataj ze ti bude treba niaka redukcia hadicova alebo nieco podobne, ale to je najmenej
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod acryll » 01 Aug 13, 22:34:55


ja by som to tam nedaval, podla mna to nestoji za tie peniaze...
vsak pozri sa na to takto... postav sa pred auto, a pozeraj sa cez naraznik kolko z plochy toho intercoolera uvidis (poviem ti, ze dost malicku)
a potom si predstav, ze mas IC za celou strednou spodnou mriezkou v narazniku.. a v ten moment ti musi byt jasne, co ma sancu ako fungovat

vyhodou celohlinikoveho SMIC oproti obyc.SMIC je,ze ma o nieco vyssiu tepelnu kapacitu, cize v praxi je mozne ocakavat dajme tomu, ze prvych 10 sekund vyssej zataze s celohlinikovym smic bude vykazovat zlepsenie, no a tak do 30sek sa ta vyhoda strati, a rozdiel bude minimalny

taky je moj nazor

acryll 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 115
Registrovaný: 25 Máj 12, 9:42:19

Poslaťod Shima » 03 Aug 13, 18:53:40

ked tak napis mi poriesim ti co len chces ic,trubky,kolena,redukcie vsetko co sa tyka fmic

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron