Turbo

Poslaťod autickar21 » 27 Aug 10, 18:25:23

Umrelo mi turbo GT1544 obtok. Tak teraz rozmyslam co dalej. Nedalo by sa do povodneho obalu- vonkajsieho napchat take 1749? Idealne by bolo zohnat turbo GT174 obtokove, montovane do verzii 109ps. rsp. ALFA ROMEO 145 JTD 2000 108ps GT1749V turbo code 712766-0001 oem turbo code 46779032, popripade do akeho vw sa davalo 17kove turbo obtok? Popripade turbo KKK 16 alebo nieco vyssie? KKK by mali byt obtokove

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 27 Aug 10, 20:54:18

použiť turbo 1749v poprípade 1749va. ak máš egr off tak potdtlak ktorý ide na egr napojiť na podtlakovú banku turba a v softe prekopať mapu egr tak aby to ovládalo variabilitu. týmto spôsobom si to vieš regulovať

alebo nové obtokové :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 27 Aug 10, 22:16:24

No nasiel som na predaj za 135E KKK16 obtok po repase z cromy 2,5 td. len neviem kolko tlaci seriovo.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 27 Aug 10, 22:21:05

KKK? nebral by som :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 27 Aug 10, 22:29:58

a dovod?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 27 Aug 10, 22:32:52

slabé osky. sem tam sa zlomí oska v turbe :|
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 27 Aug 10, 22:36:39

keď tak hladaj garret alebo ihi
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 27 Aug 10, 22:39:03

u jtd 81kw je u rj egr vystup na 16ke pine a vgt regulacia na 17ke. keby sa vymenili, vy to fungovalo? Obtok ihi z 2.4jtd nevojde. u gt 1749 nevies ktory motor mal obtok? uz je zastavba obtokoveho v 145ke.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 27 Aug 10, 22:44:45

Popripade, nedala by sa napchat 17kove turbo do obalo z 15koveho?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 27 Aug 10, 22:50:45

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html tu si pohladaj obtokové modely.

17 do obtoku? jedine vymeniť saciu vrtulu aj zo slimákom. a zvyšok nechať.
lenže by si si musel zohnať saciu vrtulu zo 17tkového. sacie slimáky mám v garáži aj 4-5ks. ak by trebalo tak ti pošlem jeden zadara
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 27 Aug 10, 23:01:49

Ta oska na 15kovom by to vydrzala? Popripade vymenit z niecoho aj vyfukovu vrtulu. Keby chuj nenavrhoval ihi z 2.4, mohlo tam pekne pasovat.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 7:19:00

Rozhodol som sa len pre tu vrtulu zo 17koveho turba, tu ked tak kupim novu. nechce sa mi nejak zbytocne vrazat potom do prerabky vyfuku a zhanat este vecsi IC, ked mu dam pretlak 1,1baru, musi vydrzat... Teraz narychlo kupim 15kove turbo z TDcka. Co mas tie slimaky, aj je v nich nejaky rozdiel natocenia vyduchu?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 28 Aug 10, 8:21:08

spravím fotky, lepšie uvidíš
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 8:31:29

Dik. Inak ten novy ic dobre chladi, ked som skusal - pri tom ruplo turbo, 1,2,3 bol nebadatelne zahriaty. Teraz uz len kudol modreho dymu po mne.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 11:00:37

Nasiel som http://auto.bazos.sk/inzerat/4492633/Pr ... 19-dTi.php Pre mna by to bolo asi vhodne...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy Alfa

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 32 hostia

cron