Turbo

Poslaťod Alpiners2 » 28 Aug 10, 11:52:12

no ani nie. sacia vrtula ka k.o
pri takom poškodení bude aj ložisko v prdeli a oska, hmm....

ja ti odfotím turbo ktoré nasalo cudzí predmet, lopatky vylámané, oska zlomená na 2 kusy.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 12:27:12

A zeby som kupil taketo nieco- pasuje presne http://www.autobazar.eu/sk/fiat-alfa-la ... 15435.html a zohnal ten basmek co ho ovlada+ uprava softu? pustil by si sa do toho?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 28 Aug 10, 12:39:22

jo, to už je lepšie. soft upraviť vieme ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 14:08:23

V nedelu idem po to turbo, malo by byt bez vole. Potom aky regulator na to turbo? z jtd, alebo moze byt aj n75?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod bjukemen » 28 Aug 10, 17:13:12

..no dobre si sa rozhodol,KKK je aj tak oničom mal som ich dosť vo fiatoch su to tažke pomalu turba by sa pozde roztáčalo a aj tak by ti nepasovala priruba,je sice skoro taka istá na oko ale ma ine rozmery...

..17kovu vrtulu nevopchaš do 15koveho slimáka takže iba vymena aj toho...

..to turbo čo si vyhliadol je najlepšie som zvedavy ako to bude fungovať :)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 17:50:47

Sranda to bude, ale uz nebudem tlacit viac ako 1,2 baru. asi zvolim optimum 1,1 kvoli ic. nechce sa mi zas zhanat druhy.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 28 Aug 10, 18:01:11

s tým ic nemá nič spoločné, jednoducho prišiel jeho čas odpočinku :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 18:51:07

No ano, po najazde 20tis km od novoty a pretlaku cca 1,3 baru. Audi 2000ka mala uz canbus? Je u nas jedna tdi na rozpredaj, tak n75 sa hodi.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod mp3turbo » 28 Aug 10, 19:21:50

1.3baru je absolutne nic, ved 1.2baru SERIOVO tlacia vsetky 1.9tdi...

96kW sharan tlaci 1.25 nad atmosferu. Moj 85kW galaxy dva roky tlacil 1.6 lebo snimac viac nenamera - tento tlak sice tlacilo len styri sekundy, potom auto padlo do nudzaku :) alpiners mi ho cistil, ziadne vole, nic, bez akehokolvek poskodenia.

tu mas inak vystup z diagnostiky na 1.9tdi 85kW rok2001:
otacky / pozadovany tlak podla riadiacej jednotky / skutocny tlak podla snimaca
2562 2182.8 2009.4
2772 2182.8 2570.4
2982 2152.2 2570.4
3171 2142 2570.4
3318 2131.8 2570.4
3486 2111.4 2570.4
3549 1050.6 2570.4
[tu bolo preradene a ideme furt plna podlaha]
2499 2203.2 2570.4
2520 2203.2 2570.4
2541 2203.2 2570.4
2541 2203.2 2570.4
2562 2203.2 2570.4
2541 999.6 2223.8
2352 989.4 2154.6 [tu bol pusteny plyn, otacky klesaju dole v prvom stlpci]
1974 979.2 1952.6 [a tu bolo vyradene preto volnobeh 900 otacok]
945 989.4 1560.8
903 999.6 1320
903 999.6 999.6


cize to moje turbo sa vobec neregulovalo, ked malo padnut dole tak padalo 4 sekundy :) ked malo tlacit tak senzor nemal sancu namerat kolko v skutocnosti tlacilo lebo tych 2570 vratane atmosfery teda 1.6 baru pretlak je maximum co to dokaze - to moje turbo mohlo kludne tlacit viac ako porsche 911 gt3 ;)

ako vidis, ocakavany tlak podla riadiacej jednotky v 85kW sharane 2001 je 2203mbar teda 2.2baru vratane atmosfery teda 1.2baru pretlak. A to je seriovka.

tomu turbu nic nie je... dva roky som mal auto takto ja, bohviekolko predomnou povodny majitel. Predavali to prave preto lebo je odfajcene turbo a treba ho vymenit spolu s prevodovkou kde nesla zaradit jednicka a vyriesili to tiahla za 568,- korun. Ale to je ina historia. Je jasne ze to moje turbo nevydrzalo dlho tlacit ten sialeny 1.6bar tlak lebo ho zvrhla riadiacka do nudzaku ale aj tak... tlacilo a tlacilo a tlacilo... a nic z toho.

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod mp3turbo » 28 Aug 10, 19:29:54

k tomu canbusu ti neviem poradit, co je to doriti audi2000? Viem ze bolo audi 5000 ale to je stara hranata audi100 tusim americka verzia ci aka a tam samozrejme canbus nebol.

ale co je to audi 2000? Daj nejaky obrazok alebo rovno link na ten inzerat...

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 19:47:20

No hej, len ja som tlacil 1,3 s gt1544. Je to audi A6 z roku 2000 2,5 tdi. Potom som nasiel aj ibizu tdi 81kw 99rok. Tak z niektorych tych dvoch zoberem ventil na turbo. U tej A6ky sa kde nachadza ten vemtil na regulaciu turba?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 28 Aug 10, 20:29:44

na gt15 som tlačil v galaxy 1,5bar stabilne. mesačne som spravil 6 tis km. drží dodnes, a to už má za sebou dobrých 100tis. km na tlaku 1,5 ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 28 Aug 10, 20:50:36

Tak neviem preco ho potom mohlo porazit, ci 10w40 je prenho huste alebo co. od novoty ma to turbo do 20 tis. km a uz pusta.. Sice este tlaci pekne, ale dymi...
No sak Dufam ze to je turbo a nie hlava. Turbo tlaci pekne. Ako sa da inak zistit ci to nieje nahodou tesnenie pod hlavou? Voda sa nestraca, motor ide pekne.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 29 Aug 10, 8:25:03

Takze novy poznatok. Skusil som volu turba, ledva som nieco citil. Turbo je ok. Odpojil som zo sania hadicu od odvetravania motora, olejovy priestor tlakuje jak hovado. Cize predpokladam ze to bude tesnenie pod hlavou, prinajhorsom hlava. Nemylim sa?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 29 Aug 10, 17:00:47

zmeraj kompresie vo valcoch a uvidíš
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy Alfa

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 29 hostia

cron