Stránka 3 z 4

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 29 Aug 10, 17:30:11
od autickar21
No inakadial to nema ist. Bol u mna kamarat mechanik, ked zistil kolko vzduchu tlaci z odvetravania, automaticky musi ist hlava dole. Je aj olejovy blok od hlavy nadol. Tvrdi, ze asi bude vypadane.

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 29 Aug 10, 19:08:17
od autickar21
Oplati sapopri tom repasnut cerpadlo?

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 30 Aug 10, 18:14:05
od autickar21
Odskusal som motor bez turba, huli stale. Takze tesnenie je asi v pa pa... Neviete niekto co by vysli nove kruzky na piesty? dik

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 30 Aug 10, 18:32:36
od Alpiners2
hmm, spýtaj sa karola78 možno bude vedieť

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 30 Aug 10, 22:05:10
od autickar21
Zajtra budem vedet cenu od znameho. Oplati sa aj hlava pretesnit? Nie su tie guferka na ventily drahe, ale je s tym piplacka...

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 30 Aug 10, 22:13:25
od Alpiners2
keď už tak poriadne ;) ;)

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 31 Aug 10, 19:10:34
od autickar21
No 34E na jeden valec. Tesnenie vide tez tak, alebo 57, su dva druhy. Samozrejmost je pretesnenie ventilov. Ak by bola pednuta hlava, 20km odomna je z 81kw jtd za 100E. Uvidim co bude...

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 04 Sep 10, 13:59:57
od autickar21
Tesnenie pod hlavou bolo ok. Zahnuseny je 4ty valec, takze tam bude prasknuta hlava alebo prasknuty kruzok. Ked prestane prsat, zhodim vanu a vyberem ten piest, uvidim, co bude s tym.

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 05 Sep 10, 21:18:51
od janosik93
prihod potom i par foto

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 09 Sep 10, 1:35:23
od miro22
moj odhad je, ze bude zlomena piestna stena medzi kruzkami a jasne, ze aj min jeden kruzok.. kazdy km jazdy nici valce velmi rychlo. pilnikuje ich do vajca!!! na jedno zabudate, ze kolko to tlacilo tlaku v spicke.. piesty, ci kruzky nepolame len tak. v spicke na 1-3-5 sec pri nespravnom chipe mohlo natlacit aj daleko cez 2 bary. polamane piesty zvyknu dat na javo majitelovi, ze hranica bola prekrocena.. odhadujem to na zly chip.

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 09 Sep 10, 7:07:16
od Alpiners2
na zlý chip by som to nevidel.
ten čo chipoval autíčkárovi nerobí zle jtd motory a pri tlaku 1,5bar by to hodilo v momente do núdzového režimu. nemyslím že na limiter bolo šahané.
skôr sa mohol dostať nejaký úlomok z intercoolera do valca, keďže sa dával nový intercooler. môj odhad

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 09 Sep 10, 12:27:39
od karol
nemas len olej nafukany vo vyfuku? mne ked odislo musel som ho poriadne vypalit na ceste aby vyhorel s tlmicov

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 09 Sep 10, 17:46:46
od miro22
vo VW group ta pusti na akykolvek tlak po dobu 6 sec, az potom nastupi nudzak. tam toto neplati? nezaoberal som sa blizsie tymi motormi.

ten ulomok prichadza do uvahy.. ak je vsak zlomeny kruzok ci stena, tak bol chvilkovo vysoky tlak. ulomok by vsak videl uz na hlave, ci je dobita a bola by ryha vo valci. nechame sa prekvapit realitou.

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 09 Sep 10, 19:03:16
od autickar21
Takze rozobrate, piesty, kruzky ako nove. tesniace sme skusali dat do bloku, vsetko sedi ako rit na serbel. Jedina moznost ze bolo prdnute tesnenie pod hlavou, viditelne nebolo nic, nikde nic opalene. Druha verzia bola, saci ventil na 4tom valci bol trochu napaleny a pod nim bol nakarbonovana cast piestu a bolo v sacom dost oleja. Ci prdlo guferko na ventile neviem. hlava bude pretesnena. Uvidim co bude, ked to poskladam. Mozno nakonec ozaj prdlo to turbo a v hlave bolo dost oleja, aby to dymilo aj o 3 dni po odpojenia hadice sania. Uvidim co stihnem cez vikend. Medzi recou, neviete niekto momenty na hlavu a ojnice?

Re: Turbo

PoslaťNapísal: 10 Sep 10, 15:04:29
od autickar21
Da sa nejako doma otestovat tesnost turba?