Typy vstrekovacov

Poslaťod Torgan » 13 Jan 12, 22:22:24

To je moj ciel 120kw a 350-360Nm zo schopnym priebehom.

Jeden clen s Dieselpower.cz mi napisal nasledovne

DSLA145P763 - díra 5 x 0,185 mm, 145°uhel rozstřiku

DSLA144P1295 - díra 6 x 0,165 mm, 144°uhel rozstřiku

DSLA144P1021 - díra 6 x 0,165 mm, 144° úhel rozstřiku

A ještě - pro další zajímavost:
tryska DSLA145P1091 - díra 5x 0,200 mm, uhel 145° - ale nevím z jakého motoru to je a jaký je náklon trysky ku pístu.
a DSLA143P1058 - díra 8x 0,160, uhel 143° - ale viz výše, neznámý motor a neznámé umístění.
Vše to jsou trysky pro CR systém. Je možné že ani nebudou pasovat, jen tipuji po zkušenosti s tryskama DSLA na rotačkách, ale za pokus by to stálo.

DSLA145P1091 je s reanulta, opla, nisana 2,5 DTI,DCI 115-120k.

Takze by sa oplatilo minimalne Skusit vstreky zo 110 alebo 115JTD davaju o nieco vysiu davku a maju lepsi rozprach kedze maju mensie dierky.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod autickar21 » 13 Jan 12, 23:12:58

Zozen cele silnejsie trisky a to potom doladit. Zhanat z bohvie coho a bohvie odkial by sa rapidne predrazilo.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Torgan » 14 Jan 12, 0:06:15

Praveze chcem bud zo 110 alebo zo 115k 1,9 jtd su na nich rovnake trysky. Najlepsie rocnik aspon 2001.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod Miki2t » 14 Jan 12, 15:51:12

119 a 068 tam kludne mozes dat, samozrejme potom doladit v sw.
Ja jazdim uz druhy rok na 068, su uplne rovnake ako 002 samozrejme maju vecsi prietok.

Este planujem kupit nove trisky BO 0433175386 a dat ich do 002 vstrekovacov, a porovnat s 119 ci to bude to iste, potom dam vediet ako som dopadol. Ak to bude fungovat , tak to bude najlacnejsie a najrozumnejsie riesenie.
Inak je to BSLA 144 P 1295

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod Torgan » 14 Jan 12, 19:04:48

Ty mas aku motorizaciu?
Kedy asi planujes tie trysky aplikovať?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod bjukemen » 14 Jan 12, 22:46:27

..ešte jedna podotazka kolko mm3 maš teraz.?


..kolko nafty na uvedeny točak ti treba si vypočitaš cez mapy torque into quantity conversion

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Torgan » 15 Jan 12, 0:31:44

Maximalna davka podla diagnostiky bola tusim 68mg
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod autickar21 » 15 Jan 12, 9:58:16

Potom chystaj tu druhu prevodovku... Co viem, tak 81kw jtd sa len softom na maximum dala spravit na 110kw, pri dobrom motore. S IC, vecsim turbom a vyfukom musis dat 120kw bars ako... Ked sa otepli, sa zastavim. Potrebujem dat naspet remus tlmic, len s pouzitim potrubia co mam teraz... tebe to pojde nad jamou s tigom rychlo nabodovat... Obvarit to je to najmenej...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod bjukemen » 15 Jan 12, 11:49:40

Torgan píše:Maximalna davka podla diagnostiky bola tusim 68mg



tak ako si mal na brzde teda až sa od tedy nepridavalo... ale až ceš viac ako 350nm tak počitaj s davkou nafty okolo 80mm3 neviem sice akú maš lambdu ale da a všetko len treba chcieť ;)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Torgan » 15 Jan 12, 11:51:16

autickar21 píše:Potom chystaj tu druhu prevodovku... Co viem, tak 81kw jtd sa len softom na maximum dala spravit na 110kw, pri dobrom motore. S IC, vecsim turbom a vyfukom musis dat 120kw bars ako... Ked sa otepli, sa zastavim. Potrebujem dat naspet remus tlmic, len s pouzitim potrubia co mam teraz... tebe to pojde nad jamou s tigom rychlo nabodovat... Obvarit to je to najmenej...

Druhu prevodovku zatial necham tak. Dufam ze ta kovokeramika to udrzi, Podla toho ako to zabera teraz to bezproblemov urdzi.
110kw by nebol problem ani na tychto vstrekoch ale original turbo to nedalo.
S tym vyfukom sa zastav, nad jamou je to lepsia roboticka.
Naposledy upravil Torgan dňa 15 Jan 12, 12:03:47, celkovo upravené 1
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod Torgan » 15 Jan 12, 11:52:47

bjukemen píše:
Torgan píše:Maximalna davka podla diagnostiky bola tusim 68mg



tak ako si mal na brzde teda až sa od tedy nepridavalo... ale až ceš viac ako 350nm tak počitaj s davkou nafty okolo 80mm3 neviem sice akú maš lambdu ale da a všetko len treba chcieť ;)

Lambdu? tu nemam chvalabohu
360-370NM by mi uplne stacilo
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod bjukemen » 15 Jan 12, 11:57:40

..sry teraz sa rehocem :lol: :lol:

..lambda vyjadruje podiel vzduchu a paliva v zmesi :grr

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Torgan » 15 Jan 12, 12:05:49

bjukemen píše:..sry teraz sa rehocem :lol: :lol:

..lambda vyjadruje podiel vzduchu a paliva v zmesi :grr

Viem ze vyjadruje. Vtipalku :-D
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod autickar21 » 15 Jan 12, 13:39:37

Torgan píše:
autickar21 píše:Potom chystaj tu druhu prevodovku... Co viem, tak 81kw jtd sa len softom na maximum dala spravit na 110kw, pri dobrom motore. S IC, vecsim turbom a vyfukom musis dat 120kw bars ako... Ked sa otepli, sa zastavim. Potrebujem dat naspet remus tlmic, len s pouzitim potrubia co mam teraz... tebe to pojde nad jamou s tigom rychlo nabodovat... Obvarit to je to najmenej...

Druhu prevodovku zatial necham tak. Dufam ze ta kovokeramika to udrzi, Podla toho ako to zabera teraz to bezproblemov urdzi.
110kw by nebol problem ani na tychto vstrekoch ale original turbo to nedalo.
S tym vyfukom sa zastav, nad jamou je to lepsia roboticka.

sa ti vysype diferencial. s tym co chces z toho vyzmykat maju problem aj alfacke prevodovky, ktore su silnejsie, nie to este fiatacke.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Torgan » 15 Jan 12, 22:46:02

No uz sa mi moc nechce s tym laborovat ked mam pravdu povedat :grr
Popripade sa zdvihne len vykon a Krutak sa podrzi 320NM az pokial sa bude dat. Tak Po 5200otacok by bolo fajn :grr
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron