Stránka 1 z 1

Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 03 Dec 12, 11:14:22
od kubislav17
Mám otázku aké je lepšie turbo výhody nevýhody? Ide o obtokové a o variabilné...

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 03 Dec 12, 16:50:29
od bjukemen
..na to ti osobne odpovie autickar , ked donesies nejake pitivo :)

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 03 Dec 12, 18:09:01
od kubos4
tiez to momentalne riesim...chcem menit obtokove za variabilne, lebo rozdiel tahu v mojej lybre s obtokom a tej s variabilitou je ako den a noc

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 03 Dec 12, 18:15:38
od kubos4
alpiners2 ma utesil ze to pojde spravit, tak momentalne zhanam garrett gt 2256V

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 03 Dec 12, 21:51:17
od autickar21
Mozem mat jedno na predaj, stav OK.

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 04 Dec 12, 19:27:07
od autickar21
K prvej otazke, IHI turbo by sa malo tazsie roztacat, cize neskorsia reakcia na plyn. Realne neviem ci to ma na dynamike rozdiel.

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 04 Dec 12, 19:42:53
od kubos4
viem uz si mi spominal to doriesime cez email...praveze ja mam taky pocit po jazde v alfe ze aj ten mechanicky garrett je tak isto "lenivy" ako to IHI, tam je fakt minimalny rozdiel...no ta lybra s tym elektronickym leti do otacok ako sprosta

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 04 Dec 12, 19:47:19
od autickar21
Staci spravit diagnostiku, ci je vsetko ok, to je zaklad.

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 04 Dec 12, 19:53:53
od kubos4
tak tak, teraz tu iba hadame

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 14 Jan 13, 10:52:49
od Torgan
Mam To IHI na 1,9JTD a roztocim ho na plno od cca 2000-2100otacok, na 2,4 ked je v poriadku musi roztocit aj od 1500ot. A na 5ke leti az do 5000ot, treba mu zdvihnut tlak doladit chip a poleti. Ale vacsie variabilne ma vacsi potencial

Re: Turbo AR 156 2,4 jtd

PoslaťNapísal: 31 Máj 13, 0:24:33
od Skoda
Dajte tam GTB je to novějšie generace turb promakanější lepší konstrukce,lepší spodek ;)
Do 2,4jtd bych volil GTB2260VK předělané na podtlak :)
Z audi A6 3.0TDI