Alpiners2 píše:hmm, skús dať priesvitnú hadičku na prepad medzi drv a prvým vstrekom, a napíš či ide čistá nafta.
tohle mi budes muset ukazat na obrazku nepobiram to
Jinak kdybyb to bylo auto ktere si chci nechat 5 a vic let tak zmerim tlaky,ale tady to nema cenu. pokud vim tlaky se tady meri pres zhavice a za to si kazdy servis veme okolo 1500 kc. A a kdyz zjistim, ze ma jeden valec horsi kompresi tak co? budu delat GO? nebo menit motor?
Go se u tohodle nevyplati za ty prachy bych koupil 2 stejny JTD. a motor stoji 12 tis.
Setrvacnik pokud odejde kvuli tomu cipu bude to smula,protoze ja na te mrse uz prevodovku dolu davat nebudu.
Ale mam trosku dojem ze ta prepadova hadicka zpusobila to,ze uz nezakolisaji otacky na volnobeh pri vyrazeni,ale mozna to ze to nevnimam uz. este sem na tom nenajel vic jak 30 km. Mrzi me, ze spoustu veci sem vymenil a bez vysledku...
takto mi to jede.Pokud spatne radim tak se klidne ozvete. Dneska sem zkousel kolik vytahnu do jednoho tahleho prudkeho kopce kde sem bez chipu nedal vic jak 120. Dneska skoro 150:) ale musim setrit ten setrvacnik ja nechci brzo dojezdit prave se investice do auta za rok dostali nad 46 tis a ty nechci jen tak hodit do kose.
http://www.youtube.com/watch?v=HYvBz7eTuEs