Aky filter?

Poslaťod autickar21 » 20 Jún 10, 11:46:28

Aky filter je najlepsi? KN, JR, kingdragon, alebo Green? Najlepsiu cenu ma green filter aj s udanym maximalnym vykonom...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod karol » 20 Jún 10, 20:38:34

ja mam KN ale ked som aj dal spat origo, ziadny rozdiel vo vykone som nepocitil, takze si myslim, ze je to jedno aku znacku das
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod autickar21 » 22 Jún 10, 17:12:52

Ide mi hlavne o to, aby neprepusral vecsie castice prachu ako seriovy papierovy. Co ma varoval dealer garet turb, niektore filtre prepustaju vecsie castice ako je zdrave a tie sa potom dostavaju na lozyska turba. atd.-.. rozdiel v tych filtroch je max 15E, tak ked uz tak kvalitu.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod karol » 22 Jún 10, 21:14:46

do loziska sa ti spina moze dostat jedine cez mazanie, urcite nie cez vzduch.filter.
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod bjukemen » 22 Jún 10, 22:41:29

..presne tak a ja mam v alfe v origo boxe K&N už 20 000km a zatial bez zavad filtruje dobre,potrubie je čistejšie ako byvalo pred tým ..

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod autickar21 » 23 Jún 10, 6:42:50

Ano, cez mazanie, sa mi nechcelo vypisovat celu cestu. Takze asi skoncim pri cene ...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod JTDchip » 18 Okt 10, 18:28:53

trosku zjistuju jaky filtry se daji sehnat a jestli se vyplati koupit KN proti caste vymenene papiroveho vzduchace. Predem musim rict,ze turbomotor nasava opravdu sileny bordel. U punta GT sem sice tolik nenajel,ale filtr byl cistounky,ale tady sme anjel 1000 km a filtry byl plny hmyzu,listi,pisku a vseho mozneho.
Po 5 tis si myslim ze je dost zasrany a vhodny na vymenu. A to fiat doporucuje vymenu po 15 tis :o/
Ted mamm levny filtr FILTRON chci zkusit BOSCH nebo alternativu na stejne urovni to same plati pro palivak. zjistil sem ze mamm filtr co ma byt v 2,4 JTD,ale pritom alfa 1,9 JTD ho pouziva normalne. konkretne to je takto: predepsany palivak na muje bravo JTD105 je FILTRON pp968 a mam FILTRON PP954
rozdil je snad jen ve vysce a tak asi v objemu. nevim jestli to necemu vadi asi tezko kdyz 2,4 JTD a 1,9 maji stejne podavaci a mozna i CR cerpadlo to nevim jiste.Ale z5 ke vzduchaci. kdyz vemu BOSCH tak ja nakoupim pri trose stesti za 300 kc oproti 150 kc za nejaky polsky. KN pokud dostanu slevu 1200 kc- vlozka. kdyz bych menil po 7500 km a bral vpotaz ze za 3 roky auto vyhodim,tak asi nema cenu KN kupovat kdyz bych ho nemohl pouzit v jinym aute.ale spis jde o to jetsli ma nekkdo vyzkouseny konkretne na JTD treba i GREEN jestli nestizi opravdu spotrebu. Mylsim ze na vykonu ted po cgipovani uz nic poznat nemuzu. Zkratka se ptam vyplati se koupit sportovni vlozku kdyz s tim autem nenajedu vic jak 35tis km?
dekuji za tipy jak ohledne vzduchace tak palivaku pripadne i zkusenosti s olejakem:)

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod chiptuning » 22 Okt 10, 12:33:56

nejlepsi je dat originalni papirovy filtr od nejakeho kvalitniho vyrobce treba knecht nebo neco podobneho , ale urcite ne filtron a jine polske sracky , sportovni filtr pro dieselova auta v beznem provozu nema valny smysl :roll:
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod JTDchip » 22 Okt 10, 14:36:57

chiptuning píše:nejlepsi je dat originalni papirovy filtr od nejakeho kvalitniho vyrobce treba knecht nebo neco podobneho , ale urcite ne filtron a jine polske sracky , sportovni filtr pro dieselova auta v beznem provozu nema valny smysl :roll:

na to ze casto objednavam dily kluku tak knecht sem jen zaslechl. neznam nemam pradstavu kolik stoji kde seda sehnat a jaky to je vyrobce.

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod chiptuning » 22 Okt 10, 15:42:10

je to nemecky vyrobce / napriklad na me auto nikdo jiny nedelal palivovy filtr / patri pod Mahle to uz by jsi znat mel ;)
http://217.6.60.45/mahle/start.jsp
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod JTDchip » 22 Okt 10, 17:56:42

chiptuning píše:je to nemecky vyrobce / napriklad na me auto nikdo jiny nedelal palivovy filtr / patri pod Mahle to uz by jsi znat mel ;)
http://217.6.60.45/mahle/start.jsp

No ono asi bude nejlepsi jit do origo BOSCH. Na vsech filtrech mam najeto 7 tis km,takze este menit nebudu a hlavne s emi nechce menit palivak neni to zase tak moc prijemny

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod JTDchip » 31 Mar 11, 15:40:29

po kolak tisicich menite vzduchac a kdy se zasere? Ono buh vi kolik propusti vzduchu,ale u me byl po 1000 km spinavy. Chci ho menit i s olejem po 7500 km. Ale vzpomel sem si ze mam jeste z minulych aut sportovni oval a chci ho tam nejak napasovat. Nenapada vas nekoho z ceho pouzit trubku na prodlouzeni od vahy vzduchu? Tu chci vyhodit a z mista od ni to nejak protahnout bud do spodni casti AIRboxu nebo nechat sat z podbehu,ale tam by se asi dostavalo moc bordelu.A ten nasavac od masky by jste tam nechali? nebo ho vyhodit.Je pravda,ze kdyz tam necham spodek toho BOXU tak se tam nema jak dostat vzduchu z jinama nez z toho nasavace ze? Podotykam,ze mi nejde o vykon,protoze vim,ze to u dieselu neudela ani pul kone.
Poradte co vas napadne pripadne nejake fotky. Na bravo foru to resi jen na benzinech a nechavaji si vyrobit kovove koleno,ale to je vyhozeni penez.
http://www.fiatbravoklub.com/fiat/disku ... &id=437296

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Breznew18 » 01 Apr 11, 7:30:48

ja som predlzoval nerezovou rurou ale aj plastova moze byt co sa pouziva na odpad od umyvadla tam by mal aj rozmer sediet.
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod JTDchip » 01 Apr 11, 12:14:07

videl sem,ze to tak kluci maji no. Typicka seda barva odpadu:D:D. No ja uvidim,az to vse rozeberu zkusim neco vymyslet. Kazdoapdne novy filtr to chce a ne jen vzduchovy. oba filtry budou ucpane za tretinovy najezd co se ma menit.

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod dr.risko » 01 Apr 11, 12:26:02

no tie odpadove PVC rury ma nenapadli ale je to fajn napad... teplotna stalost je dost vysoka a v podstate pri teplote 300 °C sa daju zvarat resp. tepelne upravovat teda asi ako kazdy termoplast.

...co sa tyka tych filtrov tak to je taka filozofia na dlhe zimne veceri. Ja mam vacsinou v mojom TDicku nejake ceske vzduchove filtre - su o 50% lacnejsie ako MANN... Teraz tam mam MAN napriklad. Palivovy tam bol dlhe kilometre filtron teraz tam je FRAMM myslim atd... Riesil som tuto dilemu ze co tam dat ale je to jedno. Dolezitejsie je viac ako znacka vymenit ho vcas resp. aj skor ako je minimalne predpisane.
Ak by niekto chcel tvrdit ze MANN je kvalita tak MANN sa vyraba na tej istej linke kde FIAMM. Je dolezite si uvedomit ze parameter ktory urcuje kvalitu filtra je velkost porov. A to je predpisane a v 90% pripadov je papier z ktoreho sa filtre robia z tej istej fabriky pre kazdu znacku. To je to iste ako ked idete si kupit kancelarsky papier a mate vedla seba balenia Tesco, FaxCopy atd... Mozem vam len potvrdit ze v kazdom je ten isty papier z jednej a tej istej fabriky len v inom obale a samozrejme s inou cenou... Pracoval som v Mondi SCP totiz to tak viem ako to funguje...
Jediny rozdiel ktory mozete postrehnut je a to si iste malokto vsimol - plocha filtrovacieho papiera... Na olejakoch to dobre vidno ako husto je zalamovana dlzka. Ked sa ale pozriete na MANN tak ma mrte vela zahybov kym lacnejsie filtre maju vzdy menej. Teoreticky by mal mat teda MANN vacsiu plochu papiera no lenze otazka je ze do akej hlbky je to zalamovane pretoze moze sa stat ze ked papier z MANNu roztiahneme v porovnani s paierom s napr. filtronu tak ta dlzka bude plus minus ta ista... ja som to netestoval zatial ale myslim ze ten MANN sice ma vela zahybov ale niesu hlboke. No kazdopadne pre 10% dzlky nebudem prihadzovat 100% na cene a ako som uz povedal je lepsie kupit lacnejsi a vymenit ho skor ako tam mrdat predrazene filtre ktore zivia 10tich dodavatelov ktorym to prejde cez ruky a nechat ich tam prilis dlho - priklad vzduchove ktore ja osobne menim 2x do roka po zime a pred zimou. Mnoho ludi ich tam ma s olejom 2 roky.
Cize nerieste to zbytocne... Znacka ako znacka - pokial to nieje vyslovena cina tak bude to kvalitativane to same...

Tie sportove filtre zase ako vacsina autickarov vie sice zvysuju vykon hlavne na atmosferickych motoroch a to prave tym ze maju nizku filtrovatelnost aj napriek kadejakym spekulativnym vylepseniam... Prepustia viac bordelu. Ja ale nepochopim napriklad vyznam hrusiek ktore si veselo ludia hadzu do motoroveho priestoru a tam to nasava tak akurat horuci vzduch co ma na vykon prave opacny vplyv. So vzduchovymi filtrami moc nenaspekulujete pokial vam nejde o kazdy kW navyse.
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

Ďalší

Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron