Nabeh turba 2.4 jtd

Poslaťod Jans » 23 Máj 13, 17:33:20

Prosim o radu. Zda sa mi ze moje auto prudko ozije az po prekroceni 2000ot. Nechcem zbytocne rozoberat turbo len pre moje domienky. Nemam prakticke skusenosti s tymto motorom. A ani nikto v okoli koho poznem nema tento motor. Ide o 2.4 jtd 100kw s turbom gerrett. Urobyl som nekolko merani.
Neda sa mi tu vlozit subor, takze takto
http://uloz.to/xtRsTkTd/lancia-2-4jtd-txt

Jans 


 
Príspevky: 23
Registrovaný: 27 Nov 11, 21:02:33
Bydlisko: Čadca

Poslaťod kubos4 » 23 Máj 13, 18:52:35

co je to kappa?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 23 Máj 13, 18:54:39

nedari sa mi to stiahnut, popripade mi daj mail a ja ti hodim ako ma log vyzerat :xxx
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Jans » 23 Máj 13, 20:09:42

Ano je to kappa. Je to orezany log a dany do txt. Skusal som to a islo to stiahnut. Posli sz.
No tak uz som na to prisiel ako to vlozit. Tie vypadky do 0 si nevsimajte, ma to za nasledok kabel.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

Jans 


 
Príspevky: 23
Registrovaný: 27 Nov 11, 21:02:33
Bydlisko: Čadca

Poslaťod autickar21 » 23 Máj 13, 20:25:02

treba tych japoncov poslat niekde, ani turbo nevedia navrhnut...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Jans » 23 Máj 13, 20:47:32

Garrett je japlonsky? A takže je to o.k.? No čo už, je to pasívne ovládanie. Len som si myslel že ked je to s naklapanim lopatiek, zaberie plynulejsie. Neva, mám nachystanu zálohu IHI s obtokom z fiatu a nemusím sa báť poklesu výkonu.

Jans 


 
Príspevky: 23
Registrovaný: 27 Nov 11, 21:02:33
Bydlisko: Čadca

Poslaťod kubos4 » 23 Máj 13, 21:33:37

ja som z lybry vyhodil IHI a dal garrett variabilny, uz ten s podtlakovou reg. ale spraveny na pretlak, s tym IHI to bolo mrtve dost odspodu, teraz je to neporovnatelne lepsie...zase naopak jeden znamy ma kappu a jemu prdol garrett a dal tam IHI a vravi ze to je pocitovo lepsie...a zase moje turbo IHI co som predal chlapikovy do alfy 156 100Kw, tak vravi ze je to od spodu horsie, ale potom ide pekne...a to to turbo nemalo ziadne vole a bolo naozaj dobre
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Jans » 23 Máj 13, 21:53:00

A teraz sa v tom vyznaj. Asi záleží od kusu. Tá libra mala 99kw? Nemáš niekde log z tlakom turba? U mňa je nárast tlaku okolo 2000ot veľmi výrazný.
Naposledy upravil Jans dňa 23 Máj 13, 21:57:50, celkovo upravené 1

Jans 


 
Príspevky: 23
Registrovaný: 27 Nov 11, 21:02:33
Bydlisko: Čadca

Poslaťod kubos4 » 23 Máj 13, 21:56:00

jj 99, log mam iba s garrettom, ale to ti odporucam ist uz do toho co mam aj ja, ak chces tak mrkni na fotky moje
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Jans » 23 Máj 13, 22:22:48

Joj, máš tu strojovnu pekné vyspekulovanu. Klobúk dole. Pises že tí tlacilo iba 0.8b? Mne to vytlaci na cca 1.25 a potom zreguluje na cca 1. Jedny známi v cz Navsi majú Libru ale 1.8vvt. Luxusna kara, najme výbava . Majú aj vrakovisko na Lancie. Ked budeš niečo potrebovat dám kontakt. Sú veľmi solídny.

Jans 


 
Príspevky: 23
Registrovaný: 27 Nov 11, 21:02:33
Bydlisko: Čadca

Poslaťod kubos4 » 24 Máj 13, 17:10:52

jj, aj vdaka alpiners2 sme to vyspekulovali...tak 0.9 sa mi vidi ze dava to IHI pri serii...ale ide o ten nastup, teraz mam aj budik a vidim pekne kedy mam aky plniaci tlak a mozem povedat ze je tam skoro hned ako potrebujem vzdy...neboj nic, dielov mame kopec :-L lybra je fajn vozenie, sportiak to sice nie je, lebo je to ladene skor na luxus a ma to dlhociznu prevodovku, ale ten motor je super...ked sa porobim dajme tomu ako mam ja tak je to pecka :/up
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod alfik » 09 Jún 13, 17:28:49

Ono ide aj o to ze ty 2.4-ky maju turbo jak na kamion. Ono to chvilku trva nez ho nafukne...
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod kubos4 » 09 Jún 13, 20:09:14

tak z casti je to pravda...to IHI bolo mensie ale bolo zavysle od otacok (turba)...tento garrett co mam teraz fuka skor aj pri mensich otackach, celkovo potrebuje na taky isty tlak mensie otacky, lebo aj slimak je podstatne vacsi a tie lopatky si saju ako blazon...to este ked zhodim sanie aky to ma zvuk :/up
celkovo ten garrett vnt 20 (100kw) je porovnatelny s IHI, lenze ta GT2256V je uz o niecom inom
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 10 Jún 13, 5:23:25

Len skoda na TD2503 tej vahy rotujucej casti. A tak treba skusit aj gt22.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom


Späť na Diagnostika - software, hardware Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron