Stránka 2 z 2

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 8:01:25
od Breznew18
neni su to sroty kazdy ma auto v takom stave ako sa o neho stara :D Myslis ze kvalitne nemecke auta sa nekazia? lepsie povedane je v dnesnej dobe nieco kvalitne?

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 8:31:38
od Miki2t

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 8:37:19
od Breznew18
co si chcel tym odkazom na slovo ironia povedat?

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 20:22:00
od autickar21
Ako som pisal, pozri tie dorazy pre regulaciu, popripade vymen regulator na turbe, alebo rovno druhe turbo. Tu retiazku na cerpadle nevymenis, iba cele cerpadlo-cca 300E z pocutia.. Naco si take auto kupoval ked drnci cerpadlo a podobne? Ja mam 265tis km a cerpadlo je ticho pri oleji 5w50.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 20:39:23
od rocky
autickar aj moje cerpadlo bolo ok pri 265tis. Alfu som kupil pred troma rokmi, nemam ju tyzden. Toto su problemy, ktore sa zacali vyskytovat s pribudajucimi km. Myslim ze sam uznas, ze kupa noveho turba aj olejoveho cerpadla by sa v tomto pripade pomaly vyrovnala cene vozidla, potom pride na vstreky, dvojhmotu atd. Aj tak do nej davam 1000e rocne len na suciastky bez montaze.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 20:48:23
od rocky
autickar, pridal som jednu foto, tak mozes napisat, co konkretne myslis A alebo B? Este je na nich oznacenie zelenou farbou, pravdepodobne je to tak od vyroby.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 21:26:02
od autickar21
Ked to je zaliate farbou, teda vyrobne nastavenie, kasli radsej na to. Ako bolo spominane, skus pouzit manualny regulator tlaku, MBC ventil. cca 30e a mas klud. Odregulujes na 1,15baru. Co sa tyka cerpadla, cital som, ze to cerpadlo rachoti, lebo naraza do nejakej hrany. Staci zevraj s pilnikom trochu pobehat a ostane ticho. ja mam nastatsie s tymto klud zatial. Zotrvak a spojku som poriesil popri vstupnom servise.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 21:27:43
od Miki2t
Myslel som ironicky ze su to talianske sroty a nemecka kvalita :D

Co take za 1000eur rocne alficka spotrebuje ?

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 20 Júl 11, 22:08:45
od rocky
Miki, no tak nejako ako pises, kam pozries tak bosch a bosch. Ohladom suciastok, zoznam je dlhy jak hovado, v skratke, predna a zadna naprava (vsetky ramena, tycky, stabilizatory, axialne tiahla, capy riadenia), homokineticke klby, v predu tlmice, spojka, rozvody plus klinovy remen aj napinak za 150e, bateria, vaha vzduchu, vsetky filtre menene uz zoparkrat, silentbloky motora, motorcek stieracov, chladic, brzdove dosky predne/zadne, samozrejme aj nejake pneu letne/zimne atd... drobnosti neratam. V podstate sami spotrebak :kk/ Pozeram na zoznam a vychadza to realne 1000e na rok, 3roky = 3000e, robotu neratam, kedze menim sam co sa da.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 21 Júl 11, 6:02:48
od Breznew18
ale menis na tom veci jak ed som kupil menil som spojku a zotrvak oblozenie odvtedy som do auta nic nedal ak neratam prkotinky ako natieranie strmenov krytu motora atd. ale tak 10 rocne auto si uz tu udrzbu pytat bude lepsie to uz nebude ale tych 1000eur mi pride vela ale nehadam sa ze to neni mozne

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 21 Júl 11, 7:43:13
od Miki2t
No tak to si teda riadne zrepasoval auto :D Ja mam teda Fiatku takze napravy niesu az take zlozite. Homokinetak zacal buchat ( nie praskat v raide ) tak som vymenil lavy s pravym a je ticho. Ten napinak na drazkovany remen aj mna pekne nasral dal som zan 120eur na 1,9 stoji 40e. Gumy olej a filtre vobec neuvazujem to musis davat do kazdeho auta.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 21 Júl 11, 8:58:05
od rocky
Trochu sme odbocili od temy, ale nevadi. Myslim, ze kazde auto ked sa pouziva po tych nasich kvalitnych cestach a mas ho zopar rokov, tak jedneho dna urcite pride na napravy, bateriu, tlmice, pneu a ine. Vymena rozvodov je v mojom pripade samozrejmost hned po kupe auta, bez ohladu na to co povie predavajuci. Taktiez treba prihliadat na vek auta, 13rokov, najlepsie casy to uz ma teda za sebou.

Este by sa niekto, kto sa vyzna v ECU mapach, mohol pozriet na tie moje logy a vyjadrit sa k hodnotam.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 21 Júl 11, 19:37:18
od autickar21
Treba prihliadat aj na kvalitu nakupovanych dielov... Mam teraz tlmice origo gta, puziny eibach, cize tvrde ako kamen. Preto nema zmysel tam davat polske ramena ani nic. Teda predne ramena len original, to je cca 480E. Odskusane na GTA, 50 tis km na 18kach kolach po jamach, okruhovom zavodeni, teda bez setrnosti. Priemerna spotreba gta 15-20l.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 23 Júl 11, 22:18:20
od Alpiners2
rocky ak ti turbo nefunguje poriadne tak nespraví ani riadny prietok a potom aj váha vzduchu meria menej. ak váha vzduchu meria menej, tak aj ecu nepustí plnú dávku paliva. to ide jedno s druhým.
ako tak pozerám fotky z tvojho turba tak niekto prešvihol vytočenie dorazového červíka a lopatky variability brúsilo o výfukovú turbínku. preto je taká ohlodaná. stavím sa že lopatky variability musia byť tiež poohýbané a vyštrbené.
to je aj jeden z dôvodou prečo máš nízky plniaci tlak.

Re: AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

PoslaťNapísal: 04 Okt 11, 16:20:40
od alfik
Ale ved pisal,ze mu to naplni aj 1.3 tak tam chybu nehladajte.
Pokial mu naplni na cca 1.2 a potom padne na 0.8 tak je na p... nastavena regulacia.
Odpoj hadicku od regulacie,bez to prebehnut a pozri,ci naplni 1.5
Hodnota vahy 800-900 je uplne normal. Poznam len 2 auta,ktore daju 1100 aj to maju zvyseny plniaci tlak a nie seriovy.