od kubos4 » 01 Júl 13, 17:36:50
vies co ak tak iba minimalny, mozno iba placeboefekt, ale co je citelne tak mensia teplota pod kapotou, o dost menej to sala...ono by to bolo na vykone poznat jedine vtedy ak by tam boli nerez zvody a tie obalene...tieto seriove liatinove su jednak hrube, cize obalovanie tam vyznam nema velky, maju slaby prietok, rozdielne dlzky tomu by uz ani termopasky nepomohli, a to sa vobec nedaju nakrutit na to...najvacsi vyznam obalovania by to malo na zvodoch este pred turbom, vtedy by tam bol poznat rozdiel, ale takto je to skor iba o takom vylepseni z nudy, casom mozno aj zvody pridu na rad, riesim to pomalicky ale isto, ale je to kus vacsi problem ako pri 4 cilindry
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial
")