BMW 118d 90kW - premenlive spravanie sa motora

Poslaťod lukki » 11 Júl 13, 23:33:30

Ahojte,
mam BMW 118d 2004 90kW a mam nasledny, ak sa to da tak nazvat, problem.
Ked auto rano po celej noci studene nastartujem, auto ide krasne, tichucko, ma pekny bassovy dieslovy zvuk. Akonahle sa zohreje, tak mam taky pocit, ze to vrci akoby halsnejsie, ostrejsie. Tak isto mozno subjetivny pocit je, ze ma potom pri jazde akoby aj viac vibracii - ale nie stale...
Aj pri vypinani motora to niekedy zaklepe ako stary traktor, inokedy len jemnulinko, ze ani neviem, ze som ho vypol...pri vypinani motora stale stlacim spojku.
Menil som olej, filter, separator olejovych par, termostaty.
Rozmyslam, ci to nebude nejakymi silentblokmi, ktore sa mozno teplotou zacnu viac deformovat. Chystam sa vymenit silenty pod prevodovkou a hardy spojku.
navyse som si vsimol, ze ked motor ma viac vibracii, je akoby slabsi...akoby sa trosku trapil, lebo musim aj viac tlacit na plyn, aby som si udrzal rychlost, cize je aj vacsia spotreba tym padom...Nedeje sa to ale stale.
Pokym nastartujem rano zimny motor a urobim len jednu jazdu, vsetko je v 90% pripadoch OK...motor tichucko, ziadna vibracia ani na nizsich otackach, hladko reaguje aj na jemnucke zoslapnutie plynu.
Avsak, ak urobim teply start, ze auto zohriate 10min stoji, tak uz je ten zvuk trosku iny a prejav motora tak isto.
Na zosliapnutie plynu, aj prudke, reaguje vpohode, auto netrha, otacky nekolisu...len menej kultivovanosti a akoby sa trosku viac trapil...
Cistil som EGR, piestik stlacim...ale ked som ho zalozil a nastartoval, piestik sa nehybe, EGR nepracuje vobec...
neviem, ci toto moze byt pricina spravania sa auta a kde moze byt chyba, ze EGRko nefunguje (softwarovo osetrene nie je). S teplym ani studenym startom problem nie je...nikdy netoci dlhsie, ako 2 - 3 otakcy
Dakujem za vsetky rady

lukki 


 
Príspevky: 14
Registrovaný: 25 Apr 12, 17:31:29

Poslaťod lukki » 12 Júl 13, 19:30:57

Este by som sa chcel opytat, aky podtlak by mal byt v hadicke, co ide do toho menica solenoidneho pred egr? Mal by byt nejak vyraznejsie citelny, alebo len tak, ze tam nejaky je?? Ake napatie by na nom malo byt? Ja tam mam 11,03V na relaticne teplom volnobehu...mozno je to obladane PWM reagulaciou...takze napadie sa bude zrejme menit v zavislosti na zmene nejakej veliciny...mozno teplota nasavaneho vzduchu...ked dam dolu sanie od ic, tak egr nefunguje

lukki 


 
Príspevky: 14
Registrovaný: 25 Apr 12, 17:31:29

Poslaťod komar » 15 Mar 16, 9:46:19

ako si to nakoniec cele vybavil?

komar 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 78
Registrovaný: 05 Dec 14, 15:20:04


Späť na Nemecké automobily - BMW, OPEL

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 9 hostia

cron