Stránka 1 z 4

přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 15 Feb 14, 15:23:31
od sikin1987
koupil jsem 2,4 JTD co bylo od roku 2006 nachipovane uz tam je nova spojka a prej i setrvak,ale pri dupnuti na pdolahu okolo 1800 otacke to vibruje jako tehda bravicko,takze asi blbe upravene a nebo to muzou byt i prej vnitrni klouby ci silentbloky ,protoze zase tak brutalni kroutak to nema aby odchazel hned novej setrvak.
dalsi vec je dost velka kourivost ,spotreba a vypadek turba(chyba vysokeho tlaku),ale to turbo muzou byt i lopatky jako u kazdeho jineho variabilu.
je to verze 110 kw. chtel bych to bud vyhodit nebo pekopat smerem na spotrebu a at to nezatezuje tak poloosy a spojku.
k te spotrebe reknu asi tohle. vseci s tema motorama tvrdi,ze to auto nemuze zrat 8 litru ,ze max do 7 a,ze jezdi po meste do 10 km za 6,5 :D tak nevim,ale ja sem se zatim kombinovane dostal nekde na 8,5 stridam styl lechtani s tim,ze sem tam se opravdu projedu. palubak,ale asi keca,takze real muze byt tesne pod 10 coz uz je spatny.

kdo mi mrkne na soft a zkusi neco vymyslet? blizko moravy

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 15 Feb 14, 18:05:53
od kubos4
dymivost je priamoumerna so spotrebou, bohvie co tam je za soft...novy zotrvak musi vydrzat, skus ci ma poloos volu, ak hej je to ona, co je to za auto?

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 15 Feb 14, 19:10:11
od sikin1987
lybra prave o tom softu dost pochybuju a redej ho chci dat pryc. vaha vzduchu ukazuje takove bludy na diagnostice tezko rict jestli je vypla .
jako nejede to spatne,ale sam ten predchozi majitel rikal,ze to jezdi za 8,5 litru a to se mi zda dost.
ted musim vyresit podelanou stahovacku typek rikal,ze tam je urvany to voditko okna v liste a cely sem to rezbral a vypada to na prusrv ve stahovacce takze esim jestli novou za 2200 nebo zkusit vrak,ale ridicova asi bude vsude KO

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 15 Feb 14, 23:07:21
od kubos4
tak 8,5l je dost, ja spotrebu teraz vobec nesledujem lebo idem na bud studenom motore alebo idem jak hovado, cize ekonomika jazdy je v p....
ale pri zohriatom motore a mimo mesta sa da jazdit za 5-5,5l ked ides kludne...kamarat ma tiez 110kw a je to jeho pracovne auto, chodi vozit ludi do zahranicia, cize za 2 roky na nej spravil bezmala 500tis.km, cize keby mu to vela zralo tak by nemal co do ust, taka dialnica v predpisovej jazde sa da spravit okolo 6l...vsak pozri sa, ak poznas niekoho na okoli kto ma niaky kabel, nak ti vytiahne soft, daj ho sem a urco sa tu najdu manici ktori ti povedia ze co v tom mas

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 16 Feb 14, 11:57:49
od sikin1987
tak ony muzou i chcat vstriky zejo. Jako z Brna sem s tim jel okolo 5 litru,ale to ukazoval palubak to nemusi byt vubec pravda,protoze na budiku se naopak rucicka hnula rapidne.
No prave ten kabel tady jako znamej nikdo nema. Mam ted dost znamich,protoze delam prodejce autodilu a setkavam se denne s 20 mechosama,kteri se specializuji na bar co,ale o chiptuningu sem se uz s nema bavil a nikdo nema ani zname. Vcera me nasrala ale jina vec sel sena jistotu zpravit stahovacku,ze je prdly unasec skla jak mi tvrdil majitel a stahovacka je KO,takze prvni velka investice a to nemluvim o tom,ze nejaka debil napsal do TP,ze to je EURO 2 a chcou po me vypis z DEKRY za 1200 abych potvrdil,ze to je EUR0 3. takze az to vyresim poresim nejak ten chip.

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 20 Feb 14, 18:54:13
od bjukemen
som zevadvy kedy ty uz zakupis auto ktore nebude v piiiip, ja mam 110kw sportwagon aktualne a da sa zajdiz za 6L mozno tesne pod ale to uz iba mino mesto a zoriaty motor, v meste na studeno to daco zje..kazdopadne tam bude natrepane v tom softe, zase dajaka slavna uprava :p


kup si kabel za par supov a stiahni si to sam, alebo sprav diag a LIVE dada podla toho sa da vidiet kolko to tam sika nafty a tlaci turbo :p aj ked soft je soft

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 20 Feb 14, 20:36:12
od autickar21
Tam uz netreba diagnostiku, ale diagnozu...

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 20 Feb 14, 21:28:11
od bjukemen
hehehe :D no mozno..


kazdopadne kabel je lacny, kup si ho Fiat Ecu Scan je fajn s tym si poradis tak to pories a daj tak vediet, takto je to iba tapanie v tme

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 22 Feb 14, 17:15:02
od sikin1987
vsak ten kabel mam,ale zatim sem nedelal live data zkontroloval sem kilometry a par akcnich clenu a zatim to neresim. mam problem s prihlasenim,protoze nejaky debil na urade tam zapsal spatne emisni smernici.
no a k te spotrebe: jezdim jako s 1,9tkou mesto a mimo spsi takovy poflakovani po vesnicich casto starty a popojizdeni,takze takovej blbej rezim. No a sem zvykly z TDI,ze cim vic podtacim tim mensi spotreba,ale tady to je nejak naopak cim vyssi otacky teda nemyslim 4 tis:D,tak tim pada spotreba. kdyz jedu mesto za 3 jede to dolu rychleji nez kdyz to podtacim.. takze v prve rade musim dotankovat znova ujet 100 km a zjistit jak keca PC a pak resit cim to je. priznam se,ze tomu hodne casto dam po prdeli,takze za 6 to nemuze jet ani omylem.
no a v TP mam uvedeno : mesto 12,1 kombinovana 8,2 coz je nejaky vtip,protoze tam ma byt mesto 9,1 a kombinovana 6,2 tusim.
mozna,ze ten co to chipoval tak dal vysoky plnici tlak,protoze to pousti olej,ale s tim sem pocital u kazdyho auta,takze se nejak netlucu do hlavy navic to zacalo az ted.

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 22 Feb 14, 22:38:38
od bjukemen
preco si predal PD, mi nieje jasne, a ked jazdis tak ako pises peiskoky po meste tak to bude zrat dost vela to je objem a to sa neda osrat, a soft posli kukneme sa na to

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 22 Feb 14, 23:11:29
od sikin1987
musel sem to prodat se silenou ztratou,protoze se mi vysralo tolik veci,ze dat to do kupy by stalo asi 50 tis.
ano todle zere,ale ital je proste srdcovka. Kdyz sme rozebral fiata do sroubku zjistil sem,ze to je daleko promyslenejsi auto nez 90% ostatnich znacek v kerych sem se hrabal.
Jasne jsou tam veci jako starter zezadu,altik a zhavice s cerpadlem taky,ale jinak proste mechanicky si myslim,ze tam muze odejit krom vstriku a cerpadla jen turbo a dvouhmota coz te potka i u TDI.
jakoja plakat kolik to zere nebudu ja to mam protoze sem to auto proste chtel a splnil si sen 5valce,ale stve me,ze vseci vykldaji,ze jezdi kombinovane za 6,5 a ja dle PP jezdim stylem brzda plyn za 8,5. prisel sem na to,ze to nema cneu podtacet,ale nechat to tocit kolem 2 tis rychleji se to zahreje - todle po 5 km na 90 a spotreba rychleji klesa.
ma tady nekdo lybru? zeptal bych se na par drobnosti.

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 27 Feb 14, 23:04:17
od Skoda
Cus mužu se ti na to klidně kouknout.Ale sem Jihočeský kraj čr :)

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 28 Feb 14, 14:33:21
od sikin1987
no ted to jeste neresim mam praskle trubky serva

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 30 Mar 14, 1:28:02
od sikin1987
tak takhle to zhruba jede https://www.youtube.com/watch?v=5wMl-uD ... Ac--PXC26Q
spotreba stale stejna jezdim teda naplno a kolem komina,ale pod 8,5 sem se nedostal mimo obec kdyz sem jel 50 km,tak kombinovana 7,2 palubak sice chvilkove ukazuje kolem 5,ale do celkove se to nepromitne

Re: přakopaní softu na 2,4 JTD

PoslaťNapísal: 30 Mar 14, 9:40:02
od kubos4
co ja viem, ide to ako 110kw, ale chyta to podton akoby bolo turbo KO, a ak je to chip tak to musi ist zivsie do tych otacok, daj to niekomu vytiahnut