Kontrola úpravy a logu

Poslaťod elektron123 » 08 Feb 11, 13:22:04

Dobrý deň.
Pri hľadaní na internete som natrafil na toto super fórum , tak som sa chcel na niečo opýtať.
Pred nedávnom som si dával u jedného nemenovaného pána z iného fóra čistiť turbo. Keďže som to mal vyčistené, tak som sa rozhodol dopriať mojej 81kw octavii trošku viac sily a zároveň spraviť údržbu vstrekovačov. robil som to v 10/2010
Šiel som k jednému nemenovanému úpravcovi ktorý sa tomu venuje veľmi dlhé roky a pozná ho snáď každý.
Po niekoľkých hodinách som si prišiel po auto s radosťou . Auto sa mi javilo že ide pekne. Graf z brzdy čo mi k tomu dal, by mal mať 140ps.
Po cca 3 mesiacoch začalo auto hádzať do núdzového režimu. Zašiel som za jedným dobrým mechanikom, a ten mi hneď ako prvé vravel, že zle chodí turbo, že to ten, čo to čistil dodrbal a že nejaká banka či čo chodí len polovičnú dráhu z toho čo by mala. Tiež sa čudoval, že ako je možné že si to úpravca nevšimol že ako to vôbec takto mohol upravovať... Nastavil to a auto už ide pekne a nehádže to do núdzového režimu.
Vravel, že sa mu nezdá, že to má 140PS. Stiahol si SW a mrkol sa mi na to a povedal že to zďaleka 140PS nemá a že pochybuje, že tam nejaké vstrekovače boli menené. ( mali tam byť sprint 764)

Prikladám logy a aj to, čo mi z auta vytiahol.
Ak máte niekto chuť, tak sa mi na to mrknite

Ďakujem vopred za všetky názory.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

elektron123 


 
Príspevky: 5
Registrovaný: 08 Feb 11, 12:27:56
Bydlisko: stred slovenska

Poslaťod Alpiners2 » 08 Feb 11, 14:00:16

tlak turba 1,14 a 140ps? :grr ako pozerám tú úpravu tak 140ps z rýchlika, z japonského shinkansen :shock:
otázka: dymí ti to?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota