od hipi » 05 Máj 11, 14:41:18
ako pikosku pridam moju komunikaciu s jednym dost sebavedomym clenom renault fora....
hipi
Předmět zprávy: chiptuning
Složka: Odeslané
Ahoj, vo fore pises, ze robis chiptuning, sice len na turbodiesle, ale vedel by si urobit chiptuning aj na renaultacky 1,6 8v 64kW? Mam daciu sandero, podla tuningovych stranok sa da chipnut na 72kW, co je cca 12%....to uz na vykone poznat a za rozumnu cenu sa to aj oplati....
Odesláno: pon dub 18, 2011 10:17 pm
sarkan
Předmět zprávy: Re: chiptuning
Složka: Příchozí
Nenechaj sa oklamať, u tohoto motora získaš v reále +3kW a +15% spotrebu. Ak do toho aj tak pôjdeš, nechaj si to zmerať na brzde, určite nebudú súhlasiť. Ak chceš získať výkon, vyhoď kat a daj ladený výfuk.
Odesláno: úte dub 19, 2011 8:47 am
hipi
Předmět zprávy: Re: chiptuning
Složka: Odeslané
no ja by som aj veril, keby mi to ponukal nejaky garazovy technik, ale ked to ponukaju firmy ako profituning, ci mmracing (meranie nabrzde pred a po uprave maju v cene) a rovnako aj dost skuseny alpiners2 na forum.autobazar.eu potvrdil, ze tieto atmosfery sa daju dobre cipnut, tak to bude asi pravda. Mozno Renault nechal vysoku rezervu pre tento motor. Uz 16ventilova 1,6 od renaultu sa neda dobre cipnut, takisto ani 2,0l 104kW, ale 1,4 8v 55kW a 1,6 64kW sa daju s doste vysokym narastom.....
Odesláno: úte dub 19, 2011 2:52 pm
sarkan
Předmět zprávy: Re: chiptuning
Složka: Příchozí
Po všetkých zmieňovaných zvyknem opravovať softy. Na celom Slovensku nájdeš okrem mňa iba jedného čiptunera, čo tomu naozaj rozumie. Ani jeden zo zmieňovaných nemajú potrebné vzdelanie na úpravy motorov. Navýšiť palivo a získať tak výkon dokážeš aj Ty. Nech sa páči, nie je nad vlastnú skúsenosť. Ja im nechcem kaziť kšeft, iba som Ti jediný neklamal. Ak máš pocit, že navýšenie výkonu je to pravé, niečo si o tom prečítaj. Pretože výkon je hodnota udávaná v max. otáčkach. Čo Ti pomôže, ak sa Ti auto bude točiť nie do 6 tis, ale do 6300ot? To čo cítiš ako vodič, je krútiaci moment, ten by Ťa mal zaujímať ďaleko viac. Ale fakt nehodlám viezť túto debatu. Vyskúšaj a uvidíš. A potom skús zmerať aj spotrebu a po 5tis km si choď dať skontrolovať katalyzátor. To je všetko, čo Ti k tomu poviem. Ak chceš vedieť viac, hľadaj na nete, alebo si zaplať u mňa hodinu teórie a vysvetlím Ti, prečo sa neoplatí čipovať akýkoľvek atmosferický motor a aké rizika Ťa čakajú. Ty si fakt myslíš, že existuje niečo ako rezerva od výrobcu???
Normálne nechápem, ako ľudia dokážu baštiť také kydy. Hľadaj na nete stechiometrické spaľovanie a zisti si, ako sa menia výfukové plyny, hlavne CO, a čo asi urobí kat atď... A hádaj - bohatšia zmes = aká spotreba?? A vyššie kritické otáčky = aká teplota na piestoch? At´d at´d...
Odesláno: úte dub 19, 2011 3:49 pm