EGR OFF plusy a mínusy

zaslepiť či nezaslepiť?

áno
19
56%
nie
15
44%
 
Celkom hlasov : 34

Poslaťod Leon/kissiakos » 04 Feb 13, 11:21:48

janosik93 píše:ja to radšej raz za čas vyčistím, som za nie....

raz za cas vycistis, ved nemas cas na svoje auto :D , inak mne by sa nechcelo to stale vyberat a cistit, a to este nie je cele sanie.. vyberies len asi 3/4 .. kanaliky v motore co? vyskrabes to lyzickou? :lol:
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod Shima » 04 Feb 13, 11:25:08

ved raz za cas urobis dekarbo to je na 100 000km...

ak si si vsimol fotku mojho EGR po 40 000km tak by si vedel ze tak raz za cas je asi tak doba 3roky ;)

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod Leon/kissiakos » 04 Feb 13, 11:30:52

na dekarbo staci ist raz za 100 000km a nie ze mas na 100 000km pokoj :D , dekarbom dosiahnes vycistenie aj dalej ako len sanie ... sa som to najskor vycistil a potom siel rovno na dekarbo .. :D a viem ze to mam na 100% ciste.. a buduci rok pojdem na dekarbo zas ... preventivne ... :-L
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod a3anko » 04 Feb 13, 11:50:03

Ja osobne si myslim ze nieje dolezite ci zaslepit alebo nezaslepit, ale kedy zaslepit a kedy nezaslepit... vsetko zavisi od toho kde to auto jazdi a ako jazdi, ak lieta vyslovene po meste 5 km do roboty pri nizkej teplote motora na nizke otacky, neustale preradovanie EGR takmer stale naplno otvorene slabsi prietok vzduchu v sacom potrubi ako pri jazde po dialnici a permanentnej 130tke, tak urcite zaslepit. v opacom pripade nieje nutnost, vsetko zalezi aj od stavu turba kolko oleja pusta naspat do sacieho systemu a ako rychlo sa dokaze motor dostat na prevadzkovu teplotu. Preto mam zaslepene.
Obrázok
Špeciálna starostlivosť o vozidlá,dekarbonizácia motorov BG Care, 100% výmena náplne v ae a DSG, posilňovačoch riadenia, ošetrenie klimy a chladiaceho systému, VDCS profi... http://www.dekarbo.sk

a3anko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 16
Registrovaný: 08 Júl 10, 20:35:24
Bydlisko: Lipt. Hradok

Poslaťod kubos4 » 04 Feb 13, 18:40:39

shima, je to uz aj softverovo het
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod 1soda » 08 Feb 13, 0:35:46

Mam Egr obmedzene v softe ,nic nezaslepujem a dodnes ziaden problem.Najazdene tak asi 60tkm. Ma to svoj ucel a ze to jemne zanesie sanie mna osobne vobec neserie,pocitalo sa s tym \z vyroby,auto ide ako utrhnute aj ked ma nejake zanesenie. Ak ma niekto spraveny vykon tak zvyseny tlak turba aj tak jemne strhava ten bordel do motora postupne .

Za mna nie.Ak,tak v softe .Niektore tie auta maju v EGR aj ohrev vody a cele to davat prec je hlupost. Egr off v zime asi 2-3km navyse jazdy aby sa zohrial motor .

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod Leon/kissiakos » 09 Feb 13, 11:00:53

samozrejme su motory a auta, pri ktorych to nerobi dobrotu ..moj nazor bol miereny pre rotacku ... pri PD by som asi ani ja neriesil zaslepenie..
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod Shima » 09 Feb 13, 11:56:18

u mna to je tak ci uz to je rotacka ale PD vzdy EGR on

teraz momentalne hladam chladic vyfukovych plynov aby som mohol mat na svojej rotacke EGR on

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod kubos4 » 09 Feb 13, 13:21:37

hosi, otazka mozno trochu odveci: pri odstaveni vahy vzduchu moze mat egr vplyv na chod motora?? konkretny priklad: na mojej Lybre mam uz dlhsie EGR off a pred nedavnom aj vahu a vse ide ako ma, lenze skoro ta ista lybra s EGR on a vahou off ma vacsiu spotrebu a nizsi vykon ako mala s vahou :nnnn
ma to niaku logiku?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod 1soda » 09 Feb 13, 13:31:26

Shima píše:u mna to je tak ci uz to je rotacka ale PD vzdy EGR on

teraz momentalne hladam chladic vyfukovych plynov aby som mohol mat na svojej rotacke EGR on


kto hlada najde,mne sa povaluje taky v dielni ,z PDcka 118kw

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod Leon/kissiakos » 09 Feb 13, 16:04:58

Shima píše:u mna to je tak ci uz to je rotacka ale PD vzdy EGR on

teraz momentalne hladam chladic vyfukovych plynov aby som mohol mat na svojej rotacke EGR on

nie je lepsie mat vyfuk pekne este termopaskou obaleny aby plyny rychlejsie sli von ??
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod Shima » 09 Feb 13, 20:38:04

jo na benzine,
na TDI taku teplotu nedosiahnes, to co si videl u roba, to ma preto lebo turbo ma cca 800 stupnov ;)

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod 1soda » 09 Feb 13, 20:42:43

benzinove turbo ma cca 900 celzia bez problemov .

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod Leon/kissiakos » 10 Feb 13, 13:50:28

Shima píše:jo na benzine,
na TDI taku teplotu nedosiahnes, to co si videl u roba, to ma preto lebo turbo ma cca 800 stupnov ;)

tak potom nechapem naco ti je chladic...
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod 1soda » 10 Feb 13, 13:56:28

chladic vyfukovych plynov nieje chladic na znizenie teploty plynov ktore idu von z vyfuk ..co by isto ani paska izolacna nesplnila,ta praveze drzi teplotu,ale chladic vyfukovych plynov alias vymennik sluzi na znizenie plynov smerujucich do sania -EGR plyny a zaroven sluzi na ohrev vody . Zaujimave ze taky odbornik cez motory a nevie o com shima pise ,fiiha :rr

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

PredchádzajúciĎalší

Späť na FAQ - Časté dotazy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia