od a3anko » 04 Feb 13, 11:50:03
Ja osobne si myslim ze nieje dolezite ci zaslepit alebo nezaslepit, ale kedy zaslepit a kedy nezaslepit... vsetko zavisi od toho kde to auto jazdi a ako jazdi, ak lieta vyslovene po meste 5 km do roboty pri nizkej teplote motora na nizke otacky, neustale preradovanie EGR takmer stale naplno otvorene slabsi prietok vzduchu v sacom potrubi ako pri jazde po dialnici a permanentnej 130tke, tak urcite zaslepit. v opacom pripade nieje nutnost, vsetko zalezi aj od stavu turba kolko oleja pusta naspat do sacieho systemu a ako rychlo sa dokaze motor dostat na prevadzkovu teplotu. Preto mam zaslepene.
Špeciálna starostlivosť o vozidlá,dekarbonizácia motorov BG Care, 100% výmena náplne v ae a DSG, posilňovačoch riadenia, ošetrenie klimy a chladiaceho systému, VDCS profi...
http://www.dekarbo.sk