IC spray

Poslaťod kubos4 » 24 Feb 13, 18:18:21

nazdar hosi...marodim so zlomenou nohou a teda mam casu na rozdavanie :opf? ...takze vyhutujem taketo veci, ma tu niekto s tym niake skusenosti? alebo privitam kazdy dobry napad, rozmyslam, ze pouzijem odstrekovanie svetlometov alebo stieracov, ak to uz niekto robil a nahodou fotil alebo nieco podobne bol by som mu velmi vdacny za maly opis (len tak pre predstavu)...dal by som aj vacsi IC, len nie je sanca ho tam narvat, tak preto toto...uz som si zadovazil OIL CATSH TANK, tak by mal byt uz IC relativne cisty, len este ten odstrek :?: :idea:
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Leon/kissiakos » 24 Feb 13, 20:04:21

mna by aj celkom zaujimalo ako si to zalozil..mas nejake fotky? postup prace? umiestnenie?
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod kubos4 » 24 Feb 13, 20:21:43

nie nie chlape, ja som to este nezacal robit, len nad tym rozmyslam a ak by to tu mal niekto zdokumentovane alebo ak by vedel niekto s tym poradit budem vdacny...origo sady nato su nehorazne predrazene a myslim ze na odstrekovani vodu nic nie je...chcem na to samostatnu nadrzku, motorcek, trisky atd.
ovladanie manual pravdepodobe...alpiners sa mi pochvail ze mal nieco take v aute a ze sa mu to osvedcilo v lete
alebo ak tak este, kupim z auta na ND nieco podobne, cize piste co mate ;)
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod janosik93 » 24 Feb 13, 21:45:19

extremny význam to nemá . trebalo bi ti cisternu s vodou ťahať zasebou :-) tie dva 3 litre čo tam chceš dať máš za par minut fuč . troška to ochladí ale nie vela . ak myslíš striekať vohu na IC
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod kubos4 » 24 Feb 13, 22:06:02

jj to myslim...co ja viem minie sa dost...ale staci to pouzivat iba ked chces tomu davat zabrat a to nie je vzdy, cize bude stacit aj tie 2-3 litre...je to take no, ale co spravim ked mi nebude stihat IC, ked bude hic, tymto mu trosku pomozem
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod janosik93 » 24 Feb 13, 22:35:02

ano to nezbadáš :-) to by si musel striekať tak liter za sekundu
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod kubos4 » 24 Feb 13, 23:55:42

no to si ma velmo do toho nenadchol :|
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Shima » 25 Feb 13, 9:27:47

tak namiesto blbosti co spekulujes, radse zacni hladat FMIC na nete a nebudes mat v lete strach

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod kubos4 » 25 Feb 13, 11:01:56

Shima: no ano, lenze neni sanca ho tam dostat, musel by som dat prec klimovy a rezat do naraznika, ten je zle vytvarovany do vnutra :opf?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Shima » 25 Feb 13, 21:50:26

golf IV ?

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod kubos4 » 25 Feb 13, 22:03:35

nie nie, lancia lybra 2.4 jtd
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina


Späť na FAQ - Časté dotazy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia

cron