SÁM SI HLUPÝ CHUJ A NA DRUHÉ TO SVAZIŠ .TY ŘÍKÁŠ 2TKM A JE PO NICH?TADY VIDÍM,ŽE O TOM VŮBEC NIC NEVÍŠ,JEN ZÁVIDÍŠ A DRUHÉHO ŠPINÍŠ TY CHCÍPÁKU UTRÁPENÝ.JE MI JEDNO JESTLI ME TADY ZA TY UMYSLNÉ NADAVKY NEKDO MUSI VYLOUCIT Z FORA,DÍKY MÉ KVALITNÍ PRÁCI MĚ ZNÁJÍ TISÍCE MAJITELŮ VOZU S TĚMITO VSTŘIKOVAČI U NÁS A MNOHO I U VAS NA SLOVENSKU A JEŠTĚ NIKOMU NEPŘESTALO PIEZO FUNGOVAT A ANI NEPŘESTANE PŘEŽIJE MECHANIKU JÁ HO UDĚLÁM LÉPE NEŽ SIEMENS V MEM AUTE UZ JEDEN MA PŘES 30000 KM OSTATNÍ OKOLO 12000 TY PSEUDOMUDRLANTE PŘIBLBLÝ CO MÁŠ HLAVU JAK KOLO ŠTĚSTÍ PRO SVOJE NEŠTĚSTÍladi píše:ALE páni ,to vobec nie je košér oprava........zmontujú elektromagnet, vysušia a podlejú lepidlom. Za takúto fušerinu vziat 150.-eur je poriadna zlodejina.
A záruka? teplom a otrasom ste po 2-3tiskm tam isto !!!!
SIEMENS SA NEDÁ OPRAVOVAŤ !!!!! A ANI ŽIADNY PIEZO V STREK !!!! INE JE šTANDARTNÝ COMMONRAIL A PD - TIETO SU BEZPROBLÉMOVÉ TEDA AK NIE JE SEDLO UPLNE ZNIčENÉ. A NA DIAGNOSTIKU POTREBUJEŠ PORIADNU MAšINU / NEJAKÚ EPS OD BOSCHA/ , OSTATNÉ OPRAVY OD BRUCHA...TAK TO MOZE TAKÝ PSEUDOOPRAVÁR NAMOTAŤ NAOZAJ LEN 20ROčNÉHO CHUJA CO MOTOR VIDEL LEN ZVONKU. TAKžE PRI SIEMENSOCH VÁM žELÁM VELA ZDARU PRI OPRAVE......ALEBO VELA TĹKOV CO SA NECHAJÚ NAMOTAŤ
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=