Ochrana hnaciho agregatu (Octavia 1U)
Napísal: 23 Jún 10, 22:24:28
Po znizeni auta som neustale trpol kde skrtnem podvozok a uz len cakal kedy si poskodim motor ranou zo spodu. Ten origo plastovy kryt motora ma moc neutesoval, tak som sa poobzeral po origo ocelovom 2mm prelisovanom kryte motora. Len pre lepsiu predstavu jedna sa o origo prislusenstvo VW a u Octavii 1U sa pri objednavke noveho auta dal za priplatok 17.000CZK dokupit tzv. Paket pro spatne cesty, ktory obsahoval 23mm stabilizator (u benzinov naviac), o 27mm zvyseny podvozok a ocelovy kryt motora. Ja som si jeden taky "pekny" este moc nepohybany ocelovy kryt motora zohnal. Vyzeral dost hnusne cely zhrdzaveny ale ako plus boli knemu vsetky uska a ako bonus odhlucnenie. A to za fantasticku cenu 100eur Pre vsetkych tuningovych spekulantov som odvazil cely kryt aj s prislusenstvom a vazi to spolu nejakych 15,1 kg +/-. Aspon podla tej vahy co mame doma ale treba to brat s malou rezervou, pretoze urcite nevazy celkom presne.
Vyzeral takto: proste otrasne
Tak som ho nechal opieskovat a pozinkovat (stalo ma to 20eur). potom som si ho nastriekal a hned vyzeral ako zo skatulky.
Nasledovalo dokupenie nutneho prislusenstva, ktore je nevyhnutne k montazi na vozidlo. Stalo ma to problizne 120eur. Pekne poporiadku, najsamprv supiska dielov:
01 - Ocelovy kryt motora (1ks) kat. c. 1J0 018 930 C (F, B ) pismeno sa lisi podla motora, ale vpricipe su vsetky rovneka akurat niektore maju vyrezane dieri na prudenie vzduchu a pod.
02 - drziaky (2ks) tzv. tecka kat. c. 1J0 018 885 A
03 - skrutky (2ks) AM10x50-SW16 kat. c. N 908 704 01
04 - spony na prichytenie odhlucnenia (9ks) ked nedavame odhlucnenie niesu potrebne kat. c. N 905 333 01
05 - zarazka pryzova (3ks) nieje nutna ale bez nej bude cerkat dekel kat. c. 1J0 018 977 A
06 - uska na pridrziavanie dekla o napravnicu (3ks) kat. c. 1J0 018 967 A
07 - matica trhacieho nitu (7ks) (taku chujovinu mozu vymyslet len soudruzi iziniri z NDR) kat. c. N 908 106 02
08 - skrutka M10x30 (7ks) kat. c. N 100 704 03
09 - odhlucnenie (1ks) nieje nutne ale u TDI nieje na skodu (nove stoji 70eur!!!) kat.c. 1J0 018 997
10 - plastove bocne kryty motoroveho priestoru s tzv. ochranou proti podjeti (1ks L, 1ks P) niesu nutne nakolko stoja 60eur/ks (povodne sa daju porezat podla potreby) pravy kat. c. 1J0 825 250 J (G, L) a lavy kat. c. 1J0 825 245 F (E) pismeno sa lisi podla typu motora.
Vyzeral takto: proste otrasne
Tak som ho nechal opieskovat a pozinkovat (stalo ma to 20eur). potom som si ho nastriekal a hned vyzeral ako zo skatulky.
Nasledovalo dokupenie nutneho prislusenstva, ktore je nevyhnutne k montazi na vozidlo. Stalo ma to problizne 120eur. Pekne poporiadku, najsamprv supiska dielov:
01 - Ocelovy kryt motora (1ks) kat. c. 1J0 018 930 C (F, B ) pismeno sa lisi podla motora, ale vpricipe su vsetky rovneka akurat niektore maju vyrezane dieri na prudenie vzduchu a pod.
02 - drziaky (2ks) tzv. tecka kat. c. 1J0 018 885 A
03 - skrutky (2ks) AM10x50-SW16 kat. c. N 908 704 01
04 - spony na prichytenie odhlucnenia (9ks) ked nedavame odhlucnenie niesu potrebne kat. c. N 905 333 01
05 - zarazka pryzova (3ks) nieje nutna ale bez nej bude cerkat dekel kat. c. 1J0 018 977 A
06 - uska na pridrziavanie dekla o napravnicu (3ks) kat. c. 1J0 018 967 A
07 - matica trhacieho nitu (7ks) (taku chujovinu mozu vymyslet len soudruzi iziniri z NDR) kat. c. N 908 106 02
08 - skrutka M10x30 (7ks) kat. c. N 100 704 03
09 - odhlucnenie (1ks) nieje nutne ale u TDI nieje na skodu (nove stoji 70eur!!!) kat.c. 1J0 018 997
10 - plastove bocne kryty motoroveho priestoru s tzv. ochranou proti podjeti (1ks L, 1ks P) niesu nutne nakolko stoja 60eur/ks (povodne sa daju porezat podla potreby) pravy kat. c. 1J0 825 250 J (G, L) a lavy kat. c. 1J0 825 245 F (E) pismeno sa lisi podla typu motora.