AFN je jeste nema, az pozdejsi TDi je mely. Jsou to 3 zhavici vicky vsazeny do trubky vodou. Zhavicky jsou dost podobny normalnim a vykonove je to otazka, co to umi. Ale je pravda, ze moje AFN potrebuje na ohrati tak 15 km (v zime), TDi s predohrevem potrebuje tak polovinu.
Duvodu proc se to delalo je vic:
1. Pohodli ridice, driv jde topeni a muzes si odmlzit, rozmrazit predni okno.
2. Predohrevem ohrivas vodu a vzhledem k tomu, ze na TDi je i vymenik voda-olej, tak ti ohrivas i olej. To ma pozitivni vliv na opotrebeni, teplejsi olej lepe maze. A taky tim, ze se snizi treni, tak se snizi i ztraty, tim padem spotreba. Ikdyz je jasny, ze ten elektricky vykon, ktery zhavicky seberou musis vyrobit na alternatoru, takze vicemene nula od nuly, co se tyce spotreby.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia