LaaCoo píše:Ahojte! B5 1.9tdi AFN , dal som vacsie turbo, a tak som musel dat aj C-ckove cidlo tlaku. Odvtedy mi niekedy hadze do nudzoveho rezimu , pise ze skrat na plus na cidle tlaku v sacom potrubi. Dal som tam druhe C ckove cidlo a to iste to robi. Niekedy pri 140 niekedy pri 170 kedy ako... poradte mi co s tym, takto nevidno zeby bol kabel nalomeny ani kontakty zaoxidovane. Resp. da sa to vo SW vypnut aby ma to nehadzalo do nudzaku? Musim vypnut motor a zapnut a ide normalne kym zas nenaskoci do nudzaku.
djrjay píše:LaaCoo píše:Ahojte! B5 1.9tdi AFN , dal som vacsie turbo, a tak som musel dat aj C-ckove cidlo tlaku. Odvtedy mi niekedy hadze do nudzoveho rezimu , pise ze skrat na plus na cidle tlaku v sacom potrubi. Dal som tam druhe C ckove cidlo a to iste to robi. Niekedy pri 140 niekedy pri 170 kedy ako... poradte mi co s tym, takto nevidno zeby bol kabel nalomeny ani kontakty zaoxidovane. Resp. da sa to vo SW vypnut aby ma to nehadzalo do nudzaku? Musim vypnut motor a zapnut a ide normalne kym zas nenaskoci do nudzaku.
Pri vymene za C-cidlo treba urobit v softe aj korekciu na cidlo tlaku 051C.
LaaCoo píše:djrjay píše:LaaCoo píše:Ahojte! B5 1.9tdi AFN , dal som vacsie turbo, a tak som musel dat aj C-ckove cidlo tlaku. Odvtedy mi niekedy hadze do nudzoveho rezimu , pise ze skrat na plus na cidle tlaku v sacom potrubi. Dal som tam druhe C ckove cidlo a to iste to robi. Niekedy pri 140 niekedy pri 170 kedy ako... poradte mi co s tym, takto nevidno zeby bol kabel nalomeny ani kontakty zaoxidovane. Resp. da sa to vo SW vypnut aby ma to nehadzalo do nudzaku? Musim vypnut motor a zapnut a ide normalne kym zas nenaskoci do nudzaku.
Pri vymene za C-cidlo treba urobit v softe aj korekciu na cidlo tlaku 051C.
vies to podrobnejsie rozpisat, co mam chlapikovi povedat co mi robi soft ?
Späť na Údržba a technické problémy VW
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia