Stránka 1 z 2

log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 0:41:54
od yoshi
turbo zacalo piskat uz aj pri vyssich otackach .Po logovani sa zistilo ze su tam prefuky , co je vidiet v logu . viete mi prosím pozriet , ze ci to moze byt problem s podtl. regulaciou na turbe. dik

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 0:43:27
od yoshi
log pic

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 0:48:56
od yoshi
log pic2

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 7:11:42
od Alpiners2
vyčisti si variabilitu čím skôr lebo sa ti rozletí.

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 11:08:47
od djrjay
presne tak.
Vyzera to ako by to zle regulovalo.
Rozobrat a vycistit.

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 13:58:29
od 1soda
nieje tam co cistit chlapci.....

yoshi ,netusim ci si pribrzdeny a nestaci ti asi 7x povedat co mas spravit aby to fungovalo .....

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 14:51:52
od Alpiners2
no ak má prefuky 2990mbar tak to v poriadku neni. určite nie na vb turbe

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 15:07:20
od 1soda
iste ze nieje ....ale turbo s tym evidetne vela nema ,je to uz druhe co zavija a tretie v poradi...

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 16:04:11
od yoshi
dakujem za odpoved , rad si necham poradit aj od ostatnych .Cely problem je v tom ze tieto motory kod BLT 130 hp od roku 2007 maju elekronicku skrtiacu klapku a ta udajne robi problem , ak sa zvihne plniaci tlak zo serie . u mna to bolo 1.6 na origo KK turbe ( to uplne odyslo - vedy s a este nerobil log po chipe . ) a teraz 1,65 na garrete 1749VB. Cooler bol dany este pre chipom velky v predu seat sport . ak mate niekto s takym to niecim skusenosti prosim dajte info. dik

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 16:06:15
od Alpiners2
tak sa potom pohraj s mapami variability turba

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 16:12:55
od yoshi
soft sa upravoval este potom ked sa dalo 150pd turbo , ale to po ucitom case zacalo zavyjat uz aj v hornom spektre otacok. osobne viem o viac pripadov co im odyslo turbo po chipe na tomto type motora res. s elektronickou skrtiacou klapkou. fabia rs , ibiza FR . 2007. S autom sa jazdilo aj amaterske preteky do vrchu .

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 18:02:05
od Alpiners2
to je v poriadku, ale v softe si vieš nastaviť variabilitu ako ti bude lopatky zatvárať/otvárať.
ak mechanicky nezadrháva variabilitu tak treba poladiť toto, poprípade skontrolovať tiahlo atď.
dúfam že sa rozumieme 8-)

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 21:37:06
od yoshi
oki dik ,

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 21:46:02
od djrjay
1soda píše:nieje tam co cistit chlapci.....

yoshi ,netusim ci si pribrzdeny a nestaci ti asi 7x povedat co mas spravit aby to fungovalo .....


Ked tam ma VB turbo tak asi je.
Tak to potom nebude dobre odladene.

Re: log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 22:36:09
od 1soda
neviem co jazdite chlapi za hajtry ze tam cistite turba..v zivote som nepotreboval cistit turbo a to som mal tych pumpacov mrta.....a ked ma niekto na aute turbo co ma mozno 5000km.....na euro 4 130ps vstrekoch,ktore su asi tak velke,ako stare 101tkove ...nema sa to cas a dovod zaniest. Zvlast ked ma reakciu na plyn horsiu ako KKK a seria soft. Ano ,je tam problem z regulaciou ako mechanickou,tak v softe ,okrem detailu,ze BLT je killer turb,ale toto vsetko dotycny vie a pocul asi 10x uz odomna.