1.9TDi, 77kW, typ BXE - nechytí na 1x
Napísal: 24 Jan 12, 16:03:28
Dobrý deň,
potrebujem sa poradiť a vyriešiť môj problém s prvým štartom. Mám 45100 km a motor sa pri prvom štarte (hlavne ak je teplota pod nulou) správa tak, že nie vždy chytí ráno na prvý krát. Ale až na druhý alebo tretí a to točím cca 10 sekúnd každý štart, kým chytí. Mám pocit akoby mu chýbalo viac nafty potrebného na štart. Na viacerých fórach už som čítal, že treba upraviť RJ aby vstrekovala naftu aj pri nižších štartovacích otáčkach. Tento problém má už viacero majiteľov týchto 77kW oktaviek. No neviem zatiaľ o nikom, kto by mi povedal, či sa to dá aj na mojom type motora BXE, rok výroby 10/2008. Je to faceliftová úprava (ako 3-ová Oktavia). taktiež som čítal, že mám dvakrát žhaviť a že vraj aspoň pri dvoch žhaveniach sa dodá viac nafty na zapálenie. Je to pravda? Ak by mal niekto podobný problém s týmto typom motora a rokom výroby 2008, bol by som rád, keby sa ozval. Ak to už niekto vyriešil, prosím nech sa ozve. Ešte dodám pre doplnenie, že som pred týždňom vymenil komplet žhaviče, palivový filter aj čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Ešte dodávam, že akonáhle už raz bol naštartovaný, tak každý ďalší štart o pár hodín neskôr vždy chytí do 1 sekundy a na prvý šup. Robí to iba ak stojí dlhšie ako 24 hodín. Počul som o majiteľoch rovnakých oktávií na Slovensku a neviem ako to vyriešili. Ďakujem za každú radu.
potrebujem sa poradiť a vyriešiť môj problém s prvým štartom. Mám 45100 km a motor sa pri prvom štarte (hlavne ak je teplota pod nulou) správa tak, že nie vždy chytí ráno na prvý krát. Ale až na druhý alebo tretí a to točím cca 10 sekúnd každý štart, kým chytí. Mám pocit akoby mu chýbalo viac nafty potrebného na štart. Na viacerých fórach už som čítal, že treba upraviť RJ aby vstrekovala naftu aj pri nižších štartovacích otáčkach. Tento problém má už viacero majiteľov týchto 77kW oktaviek. No neviem zatiaľ o nikom, kto by mi povedal, či sa to dá aj na mojom type motora BXE, rok výroby 10/2008. Je to faceliftová úprava (ako 3-ová Oktavia). taktiež som čítal, že mám dvakrát žhaviť a že vraj aspoň pri dvoch žhaveniach sa dodá viac nafty na zapálenie. Je to pravda? Ak by mal niekto podobný problém s týmto typom motora a rokom výroby 2008, bol by som rád, keby sa ozval. Ak to už niekto vyriešil, prosím nech sa ozve. Ešte dodám pre doplnenie, že som pred týždňom vymenil komplet žhaviče, palivový filter aj čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Ešte dodávam, že akonáhle už raz bol naštartovaný, tak každý ďalší štart o pár hodín neskôr vždy chytí do 1 sekundy a na prvý šup. Robí to iba ak stojí dlhšie ako 24 hodín. Počul som o majiteľoch rovnakých oktávií na Slovensku a neviem ako to vyriešili. Ďakujem za každú radu.