2.5tdi 132kW - vyrovnavacia davka mimo tolerancie

Poslaťod mp3turbo » 30 Júl 10, 1:07:46

chlapi jeden nas kamos, cubicomp, ma 2003ku 132kW:

log z diagnostiky


najviac ma serie ze pri plnom kotli ma vyrovnavacie davky daleko mensie, zhruba polovicne, ako pri stani na neutral. Povolena tolerancia je podla VAGu -1.5 az +1.5, chalan ma na jednom vstreku veselo skoro 3.5 :( avsak tento vstrek ukazuje okolo 1.5 az 1.8 ked sa na neho tlaci plny kotol.

co s tym? tesnenia? vycistit v ultrazvuku?
Naposledy upravil mp3turbo dňa 12 Mar 11, 20:16:32, celkovo upravené 1

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod Alpiners2 » 30 Júl 10, 10:10:36

povedal by som tesnenie
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 30 Júl 10, 10:44:17

skus vyneniť o kružky, nastaviť vstrekovače, a uvidíš. možno už bude vstrek pomaly fuč.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod jojo » 30 Júl 10, 12:53:15

To je R5 PD alebo V6??? Asi V6 (AKE) ze. Takze neviem kde chcete menit O kruzky!? Kukul by som ci na konkretnom valci nieje zhoblovana vacka alebo spadnuty mostik.

jojo 


 
Príspevky: 16
Registrovaný: 08 Júl 10, 9:30:45

Poslaťod janosik93 » 30 Júl 10, 12:59:19

sory, moja chyba, zle som mrkol :-) a tie zdvihátka, je to ich choroba :-) diky jojo, za upozornenie :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod mp3turbo » 30 Júl 10, 13:03:30

je to v6ka...

na hentom motore sa daju pozriet vsetky vacky bez nejakeho velkeho rozoberania?

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod janosik93 » 30 Júl 10, 13:12:25

tak niečo treba rozoberať... treba dať dole fekle, a tam to uvidíš
nevadáva to taký šuchotavý zvuk, a nestraca tlak oleja?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod jojo » 30 Júl 10, 13:26:51

Zmerat tlaky, Ked zhobluje vacku alebo zhodi mostiky na vyfukovych ventiloch a clovek nato je... tak nieje nic nezvicajne ze pukne prip. prepali piest. Ked chces kuknut vacky tak treba odkrutit trubky od vstrekov a zhodit dole vicka ventilov. Vycistit od cierneho oleja a popretacat motorom a kukat. Spadnuty mostik resp. vahadlo vidno hned to je dufam jasne.

jojo 


 
Príspevky: 16
Registrovaný: 08 Júl 10, 9:30:45

Poslaťod miro22 » 31 Júl 10, 23:53:49

ak mas odvalovacie koniky, nemusis nic dalej pozerat. ak su klzne, tak to je shit.. kazdy motor je zodraty.. 200tis km a je to v haji. vydrzia aj viac ako 200, ale pri 200 su uz badatelne zodrate. neviem kody motorov a typy konikov. staci sa mrknut pod jeden dekel.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod mp3turbo » 01 Aug 10, 20:41:23

zabudol som povedat, tento motor ma 270k km. rok 2003, ci tam boli tie odvalovacie neviem. Miro ty nahodou nevies?

inak mam taky dojem ze alpiners toto auto uvidi...

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod cubicomp » 02 Aug 10, 10:36:40

nazdar pani, tak uz som sa prihlasil medzi Vas aj ja, vsetkych pozdravujem.
Tak ako uz Lubos napisal, mam trochu problem s hodnotami vstrekov. Je to V6, rocnik 03, ma nabehanych 265 tis km. Zdvihatka zatial pocut len jemne, nic extra. Tlak oleja sa drzi, olej to nezere skoro vobec pocas 15 tis intervalu vymeny.
Do hodnoty 170 tis km to v rakusku malo LL interval. Na vacky som sa este nepozeral, takze neviem v akom su stave, nechcelo sa mi kupovat nove tesnania pod dekle- resp moj mechanik mi povedal, ze nech do toho nerypem zbytocne kym to ide. Len uz teda nastal cas daco s tymi vstrekmi robit....
Naposledy upravil cubicomp dňa 02 Aug 10, 15:31:00, celkovo upravené 1

cubicomp 


 
Príspevky: 3
Registrovaný: 02 Aug 10, 10:30:01

Poslaťod miro22 » 02 Aug 10, 15:17:10

nemam sain, ci su klzne, alebo nie. robil som zatial 2 auta a kazdy prisiel, ked mu nesiel 1 valec. obaja mali vacky a koniky uplne v haji.. neviem ani aky bol rocnik tych aut.. akurat jeden chlap doniesol odvalovacie koniky z vackou niekde z inzeratu.

treba pozriet pod jedno viko ventilov a hned sa bude vediet. ak to uz ale kusok pocut, tak to bude v haji. mozno jeden ci viac konikov su tam aj vypadnute.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod cubicomp » 02 Sep 10, 17:59:23

takze pani, den D bol vcera. Vymene vsetky spicky na vstrekoch. Tie stare vyzerali dost biedne, karbonu bolo na nich statocne, takze sa necudujem, ze tie vysledky boli take ake boli.
Akurat ma stve, ze tie nove su z indie, na co som nepocul vela dobreho. Tlaky mali cca rovnake po nahodeni, prasili celkom pekne, tak hadam budu ok a daco vydrzia.
Vacky su uplne v pohode, co ma tiez velmi potesilo, kedze som cakal s malou dusickou co bude pod deklami, kedze to ma 270 tis. Akurat ze dekle uz boli dolu, bolo vidiet tmel pod tesnenim, tak neviem, ci ich uz nahodou nemenili sudruhovia v rakusku predo mnou, kedze som to doviezol ked mala 170 tis :-D

cubicomp 


 
Príspevky: 3
Registrovaný: 02 Aug 10, 10:30:01

Poslaťod mp3turbo » 02 Sep 10, 20:39:57

ked pojdes dakedy okolo tak pribrzdis, ja naskocim a znovu kukneme tie cisla... tentokrat mi ale nenos ziadny stan lebo ti ho napcham do pr...edneho narazniku!

co tam mas, Fratelli? jaj tie asi nie su z Indie ja blbec...

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod cubicomp » 03 Sep 10, 7:33:06

isli tam boschky origos, Frateli do tohoto motora vraj nerobi, co som dostal info v BHmotore. Jasne Lubosko, ozvem sa. Hmm, musim doniest este vecsiu somarinu, vidim, ze stan sa ti pacil :/up

cubicomp 


 
Príspevky: 3
Registrovaný: 02 Aug 10, 10:30:01

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 18 hostia