surne poraďte

Poslaťod sparco gti » 29 Sep 13, 13:47:37

Obrázok
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod turbo266 » 29 Sep 13, 22:57:44

No ták zajtra skusim roky moc

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod doki » 30 Sep 13, 14:32:50

Moja logika hovorí nasledovné...nakolko ak bude hadica napojená na vrch expanznej vyvedená von,tak z druhého konca ponoreného v Pet fľaši nemôže iné ísť,iba a jedine vzduch a to zakaždým ak stúpne tlak v expanzke,čo teda stúpne garantovane naberaním teploty.Čo iné tam môže ísť než vzduch,že áno ak tam kde trubička je,je vždy iba vzduch,teda ak sa expanzná nádoba nenaplní po vrch vodou.Potom pôjde voda
A čo tak tam strčiť defektoskopickú sondu na CO,chytí aj molekulu a istota o tesnení je na milion % ?!

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod turbo266 » 30 Sep 13, 16:17:50

No to máš pravdu jak sa voda zohreje ták tým padom. Bude tlačiť vzduch do hadicky ... Hmm ták neviem no tu sondu majú malo de zatial som sa nestretol z takým servisom...

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod turbo266 » 30 Sep 13, 17:43:29

No ták skúsil som ten test pri otackoch nejdú ziadne bubliny skor ked pustím z plinu nohu na volnobeh ták par bublin vislo z hadicky ale pri otackoch nic

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod turbo266 » 01 Okt 13, 18:18:02

A myslíte že by koly casovaniu rozvodov mohlo tlakovat tie hadice lebo určite asi nebude dobre nastavene casovanie vidim to aj na spotrebe 10l na 150km

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod toefuk » 01 Okt 13, 19:59:11

pri prilis vcasnom vstrekovani ostavaju splodiny ,,dlhsiu" cas vo valci a tym maju moznost dlhsie ohrievat motor - podla mna.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod turbo266 » 01 Okt 13, 22:18:21

Ták že je mozne že aj to by to mohlo spôsobovať hej? Lebo casovanie ked som prehodil motor som nedaval nastavovat i cerpadlo sa prehodilo a dalo sa cca ták ako bolo pred tým..

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod janosik93 » 01 Okt 13, 22:40:58

tu pumpu si už skušal?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod turbo266 » 02 Okt 13, 5:00:06

Áno jánošík vodnu pumpu som vymenil ziadna zmena.ták že je to tesnenie? Jánošík za nastavenie casovania by sí kolko zobral? Lebo chcem ešte to skúsiť

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod janosik93 » 02 Okt 13, 11:15:46

časovanie je keketina... nepomôže
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod delong » 03 Okt 13, 11:01:23

turbo266 píše:A myslíte že by koly casovaniu rozvodov mohlo tlakovat tie hadice lebo určite asi nebude dobre nastavene casovanie vidim to aj na spotrebe 10l na 150km

To ale neni úsporný motor že :lol: . Asi sa naučil chlastať už z anglicka :lol: .
Ale vážne prečo si myslíš že hadice sú tvrdé ? Motor ti ide normálne ? Teda okrem spotreby .Ak by bol nejký extrémne veľký tlak tak by ti hadicu roztrhlo alebo vytrhlo z nejakého spoja. Nemýliš si náhodou tú tvrdú hadicu s hadicou od turba ? A čo diagnostika ? Ty si menil aj hlavu ? Čo si vlastne prehadzoval ?
Troška tomu nerozumiem ty meníš motor sám a pri tom nevieš ani kde je vodná pumpa či termostat :roll: . Vymeníš vstrekovacie čerpadlo urobíš rozvody ...... to sú dvôležité veci a pre laika to je rýchla smrť pre ten motor . Teda ak ti tu aj niekto poradí tak neviem či to zvládneš sám . Na také veci treba aj kopu prípravkov a pomôcok a tak isto aj skúsenosti ... to nie je š105 :mrgreen: .
Nič v zlom ale nebolo by to jednoduchšie zveriť to odborníkovy ? No nie je odborník ako odborník na to si daj tiež pozor ;) .

delong 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 18 Aug 12, 1:47:08
Bydlisko: LUČENEC

Poslaťod turbo266 » 03 Okt 13, 21:08:12

Ták ako motor cerpadlo rozvody som sí robil všetko sam..no motor teraz mi zacalo ked je zimný a ho nasartujem ták mi vybruje ten motor asi 2 min cca potom v pohode.. Voda sa mi trati ale do oleja netiska hadice mi nestrelili ani nic ani motor sa nepriehrieva drží stale 90 .. A dnes mi prestalo ísť kuranie môže to byt spolocne nieco z tymi hadicami že ich tlakuje? Nie nieje to hadica od turba :-) a tá spotreba? Asi cerpadlo zle nastavene že?

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod turbo266 » 03 Okt 13, 21:15:30

Este som zabudol odpovedat menil som čelí motor hlavu som nedaval dole iba na novy motor nahodou moje veci zo starého motora čiže turbo cerpadlo rozvody vstreky zavice olej nadobu na filter ten vymenik či ako sa to vola čo ide pod filter proste všetko z môjho motora ale z mojim motorom som nemal taký problem ako teraz ..ale tomu čo doniesol to auto cize motor nejde do hlavy ten problem on vraj siel 2000 km domou aj pridal tomu a Že v pohode siel ták ja fakt neviem no

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod delong » 03 Okt 13, 22:35:58

Ak ten motor dlho stál ( mesiac ? ) a potom si ho montoval dnu tak ti mohlo ľahko odísť tesnenie pod hlavou . A vodná pumpa tiež nevydrží dlho na suchu :P .
Motor môže byť OK ale ak dlho stojí na "sucho" tak všetko čo bolo "pod vodou" sa zničí chápeš ? A ty si ho tam dal "zalial vodou" a problémy začínajú .
Asi sa nevyhneš výmene tesnenia pod hlavou :? .

delong 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 18 Aug 12, 1:47:08
Bydlisko: LUČENEC

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 33 hostia