slabsia akceleracia octavia 1.9 tdi asv

Poslaťod badyy » 03 Apr 14, 15:34:38

mam taky problem ze po vymene turba ma auto slabsiu akceleraciu ako pri starom na ktorom sa zasekla variabilita a prepustalo uz olej neviete v com moze byt problem mam aj log noveho turba
http://ulozto.sk/xUMTYg51/log-nove-turb ... o-3200-csv ak sa v tom niekto vyzna prosim poraddte kde moze byt problem alebo to tak ma byt ?

badyy 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 02 Apr 14, 21:01:04

Poslaťod sparco gti » 03 Apr 14, 17:40:27

LOG NEJDE OTVORIT
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod doki » 03 Apr 14, 18:11:31

Ten tretí kanál je v logovaní akurát na dve veci,full a naplno.Váha biedny výstup a jednak turbína je ako bez variability.Z prvého kanála by boli úplne iné informácie. Váha môže mať slabý prietok aj z dôvodu malého výkonu turbíny,resp to môže byť opačne,výstup váhy limituje dávku paliva,(z dôvodu málo paliva logicky nepôjde turbína)o čom však prd vieme lebo nemáme aktuálnu dávku z 001

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod Alpiners2 » 03 Apr 14, 19:27:17

skontroluj podtlaky, ak je slabé vákuum na plechovke turba, poprípade variabilita nie je ok, tak aj váha bude merat menšie hodnoty, lebo nie je prietok. ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 03 Apr 14, 19:30:51

skontroluj aj hodnoty map senzoru pri volnobehu, ak je v saní vela oleja tak ho zvykne zadrbat a meria celkom iné hodnoty ako je real.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod badyy » 03 Apr 14, 20:25:30

takto sanie je vycistene uplne od oleja suchucke aj intercooler proste komplet od filtra ay do motora a spravim niekedy druhy log aj s kanalom 1 , robil som aj tdi graf a tam boli tie cisla 31 na 128 poddtlaky by mali byt vporiadku hodicky su nove a po nastartovani sa ticka hned zasunie do podtlakovej banky pri zvisovani otacok sa trosicka vysuva cize vyzera to tak ze ju reguluje

badyy 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 02 Apr 14, 21:01:04

Poslaťod toefuk » 03 Apr 14, 21:13:03

je nove alebo je to repas, taketo kolisanie tlaku moze sposobit zle nastavenie tiahla banky na turbe (moze sa stat ak je to repas).
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod badyy » 03 Apr 14, 21:28:22

je to repas a ah by bola zle nastelovana ta banka ako ju nastavim spravne ?

badyy 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 02 Apr 14, 21:01:04

Poslaťod janosik93 » 03 Apr 14, 21:44:26

najčastejšie je problem banka , popriapade slabý podtlak . skus vytiahnuť hadičku od podtlaku . myslim tu hadičku, od vývevy. zober tenký vrtačik a jemne rukou skus vyčistiť. Už som takto opravi desiatky aut :grr . Bolo to pripchate . Ak je to ok, tak potom banka, alebo N75 môže byť tiež ko.
popripade ak je to poland repas, tak zvyknu velmi vypodložiť variabilitu ...
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod badyy » 03 Apr 14, 21:52:09

janosik93 píše:najčastejšie je problem banka , popriapade slabý podtlak . skus vytiahnuť hadičku od podtlaku . myslim tu hadičku, od vývevy. zober tenký vrtačik a jemne rukou skus vyčistiť. Už som takto opravi desiatky aut :grr . Bolo to pripchate . Ak je to ok, tak potom banka, alebo N75 môže byť tiež ko.
popripade ak je to poland repas, tak zvyknu velmi vypodložiť variabilitu ...

ono vies na starom turbe isiel motor velmi dobre az ked sa dalo to nove po repase tak je to akesy lenivejsie na starom turbe bola seknuta variabilita uz po druhy krat tak preto som myslel ze vymenov turba bude po starostiach

badyy 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 02 Apr 14, 21:01:04

Poslaťod Alpiners2 » 03 Apr 14, 23:19:22

pri niektorých repasoch zvykne byt zle natavená tyčka, popripade červík. možno zámerne, aby turbo vydržalo.
to zistíš jednoducho, pozri kanál 11 na volnobehu, požiadavka na tlak a reálny tlak
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sparco gti » 04 Apr 14, 7:00:50

janosik93 píše:najčastejšie je problem banka , popriapade slabý podtlak . skus vytiahnuť hadičku od podtlaku . myslim tu hadičku, od vývevy. zober tenký vrtačik a jemne rukou skus vyčistiť. Už som takto opravi desiatky aut :grr . Bolo to pripchate . Ak je to ok, tak potom banka, alebo N75 môže byť tiež ko.
popripade ak je to poland repas, tak zvyknu velmi vypodložiť variabilitu ...

myslis v tom tecku co je napichnuta tenka hlavna hadicka od potlaku to bolo pripchate?
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod sparco gti » 04 Apr 14, 7:02:08

badyy píše:
janosik93 píše:najčastejšie je problem banka , popriapade slabý podtlak . skus vytiahnuť hadičku od podtlaku . myslim tu hadičku, od vývevy. zober tenký vrtačik a jemne rukou skus vyčistiť. Už som takto opravi desiatky aut :grr . Bolo to pripchate . Ak je to ok, tak potom banka, alebo N75 môže byť tiež ko.
popripade ak je to poland repas, tak zvyknu velmi vypodložiť variabilitu ...

ono vies na starom turbe isiel motor velmi dobre az ked sa dalo to nove po repase tak je to akesy lenivejsie na starom turbe bola seknuta variabilita uz po druhy krat tak preto som myslel ze vymenov turba bude po starostiach

da sa to spravit bez toho aby si ho posielal na repas!
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod badyy » 04 Apr 14, 12:10:51

To stare turbo ja este mam na vymenu som dal z dvojkovej octavky a to atare uz prepustalo olej a dost ale zato islo len mensie problemy s variabilitu ked som kontroloval kanal 11 ta na volnobehu bola pozadovana hodnota 999,7 a aktualna bola 938 myslis ze bude treba nastavit ten cervik ?

badyy 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 02 Apr 14, 21:01:04

Poslaťod sparco gti » 04 Apr 14, 19:31:37

jaj ked prepusta olej tak je na nic myslel som ze si ho vymenil iba ze sa ti variabilita pridrhavala,tie turva po repase su tak schvalne nastavene aby vydrzali viac!ja by repas nechcel vobec lebo nove stoji v krabici zabalene origo garet 480eur 8-)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia

cron