slabsia akceleracia octavia 1.9 tdi asv

Poslaťod toefuk » 04 Apr 14, 20:33:32

aktualna by mala byt tiez tych cca 1000, ako a s cim krutit ti poradia chalani co maju s VNT viac skusenosti
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod badyy » 04 Apr 14, 21:56:24

skusim este zajtra spravit log aj s kanalom 1 a uvidi sa ....a co pri repase mozu spravit inak zeby to turbo tlacilo menej kontroloval som vrtule su take iste ako na starom turbe akurat ta vola na oske na starom sa to uz kive riadne

badyy 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 02 Apr 14, 21:01:04

Poslaťod janosik93 » 04 Apr 14, 22:06:22

ine nastavenie, a podloženie turba
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod badyy » 07 Apr 14, 18:47:49

takze chlapi nedalo mi to odskusat zobral som vyfukove zvody zo stareho turba s variabilitov a dal som ich na novy stred s lopatkami a auto je uz zivsie ako opire tiez trocha neskor pri nejakych 1800 otacok ale ta akceleracia je citelne vecsia ale aj tak to nieje to co to byvalo vtedy to opieralo uz pri nissich otackach zeby to robil este ten cervik ?

badyy 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 02 Apr 14, 21:01:04

Poslaťod badyy » 01 Máj 14, 14:41:42

tak konecne som sa dostal znovu k nalogovaniu a tu je log aj s kanalom 1 aouto ide stale tak ako islo slabsi tah odspodu v porovnani zo starzm turbom tu su logy : http://leteckaposta.cz/413573246 dufam ze sa najde niekto kto vie k tomu nieco povedat

badyy 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 02 Apr 14, 21:01:04

Poslaťod kitek » 19 Jún 14, 15:01:13

sparco gti píše:jaj ked prepusta olej tak je na nic myslel som ze si ho vymenil iba ze sa ti variabilita pridrhavala,tie turva po repase su tak schvalne nastavene aby vydrzali viac!ja by repas nechcel vobec lebo nove stoji v krabici zabalene origo garet 480eur 8-)

:shock:
za taku cenu posli aj mne :/up

kitek 


 
Príspevky: 5
Registrovaný: 25 Aug 11, 13:35:57

Poslaťod sparco gti » 20 Jún 14, 18:31:25

asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Predchádzajúci

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 16 hostia

cron