od midnight_man » 27 Jún 17, 23:51:18
Čiastočne je to pravda janošik avšak sudny spor mojho znameho z nemenovaneho slovenskeho mesta so svojim nemenovanym zakaznikom kde servis musel preplatiť zakanikovy 4 nove vstrekovače (respektive znova ich repas) kvoli tomu ze zakaznik uz nechcel spravit niektore ukony ktore boli nutne...servis ich na zaklade toho nespravil..nove vstreky sa po 2000km posrali.....zakaznik to neskor vysudil. tento fakt ma presviedca ze bud zákazníkovi spravím opravu tak, ako ja viem, že sa to má spraviť podľa servisných postupov a s originál dielmi, alebo to nebudem robiť vôbec! Všetko medzi tým si mechanik / servis berie na seba..a v pripade pruseru...je on ten čo si to vyzerie.
Dovod? zakaznik je lajik, nema odborne vedomosti a jeho nazor je neodborný.
Ty ako odborník, ktorý má disponovať všetkými vedomosťami ohladne danej problematiky, máš vediet..čo treba, čo nie.
Takze vzhladom na vychcanosť niektorých ludí, predvidatelnost rozsudkov nasich sudov....si davam pozor.
Co sa tych EGR tyka, vies o tom ze zakaznik ma 2 roky zaruku...takze si povinny do 30 dni vyreklamovať, ok...ty budes cakat mesiac na dodavatela, ktorý ti mozno posle druhy diel...mozno vrati prachy? a čo s robotou? tú žiadny dodavatel dielov nepreplatí....= robiš zadarmo. Teda si to ešte mozes pytat od zakaznika, avšak ked trafis chuja minimalne ta ohovori kade tade....v horšom dostanes inspekciu, sudy...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke /btw, ak môžem pomôžem