kanal 023, Switch Time Deviation
Napísal: 12 Okt 10, 20:10:00
zistoval som co by to malo byt. Zatial mam takyto vysledok:
v kanali 023 sa nachadza tzv. BIP, beginning of injection period, zaciatok vstrekovania do valcov. Modul J248 kontroluje prud ktory tecie do cievok vo vstrekovacoch a dostava naspat info o kompletnom uzavreti vstrekovacu kedy do neho uz neprudi dalsia nafta (zavrety privod) a mechanicky zacina stlacanie nafty vo vstrekovaci a jej vstrek pod obrovskym tlakom do valcov.
Tieto informacie sa nasledne pouzivaju na kontrolu BIPu, vstrekovania pocas jednotlivych spalovacich cyklov a na detekciu problemov so solenoidmi (cievkami) vstrekovacov. Samozrejme kazdeho zvlast.
Rozdiel v case teda MEDZI PRIKAZOM NA ZACATIE VSTREKOVANIA A UZAVRETIM VSTREKOVACU SAMOTNEHO (=zacatim špricovania do valcov) je zachyteny v kanali 023. Cim je ten cas dlhsi, tym je vstrekovac "POMALSI" a opotrebenejsi az nestiha pracovny cyklus motoru. Jedna sa samozrejme o milisekundy. Inak povedane, mam dojem ze kanal 013, 018 a 023 hovori o opotrebeni vstrekovacov - kazdy inym sposobom ale predsa spolu.
aky je vas nazor?
no a teraz schvalne sups vsetci do VW dieslov a ze ake mate hodnoty... nebudu to mat asi vsetky, predpokladam ze tento udaj je dostupny len na PD motoroch a aj to mozno nie na vsetkych. 2.0tdi to ma, videl som na vlastne oci. 1.9tdi svoj 85kW vyskusam zachvilu, teraz robim pre kapitalistov.
v kanali 023 sa nachadza tzv. BIP, beginning of injection period, zaciatok vstrekovania do valcov. Modul J248 kontroluje prud ktory tecie do cievok vo vstrekovacoch a dostava naspat info o kompletnom uzavreti vstrekovacu kedy do neho uz neprudi dalsia nafta (zavrety privod) a mechanicky zacina stlacanie nafty vo vstrekovaci a jej vstrek pod obrovskym tlakom do valcov.
Tieto informacie sa nasledne pouzivaju na kontrolu BIPu, vstrekovania pocas jednotlivych spalovacich cyklov a na detekciu problemov so solenoidmi (cievkami) vstrekovacov. Samozrejme kazdeho zvlast.
Rozdiel v case teda MEDZI PRIKAZOM NA ZACATIE VSTREKOVANIA A UZAVRETIM VSTREKOVACU SAMOTNEHO (=zacatim špricovania do valcov) je zachyteny v kanali 023. Cim je ten cas dlhsi, tym je vstrekovac "POMALSI" a opotrebenejsi az nestiha pracovny cyklus motoru. Jedna sa samozrejme o milisekundy. Inak povedane, mam dojem ze kanal 013, 018 a 023 hovori o opotrebeni vstrekovacov - kazdy inym sposobom ale predsa spolu.
aky je vas nazor?
no a teraz schvalne sups vsetci do VW dieslov a ze ake mate hodnoty... nebudu to mat asi vsetky, predpokladam ze tento udaj je dostupny len na PD motoroch a aj to mozno nie na vsetkych. 2.0tdi to ma, videl som na vlastne oci. 1.9tdi svoj 85kW vyskusam zachvilu, teraz robim pre kapitalistov.