Stránka 2 z 2

Re: preskusania zhavicou

PoslaťNapísal: 30 Nov 10, 21:56:53
od janosik93
je to možne, že odídu skôr. žhaviče nechaj na niekoho, kto to vie vytiahnuť. kolega bol mudry, a odtrhol 2 žhaviče, lepšie povedane normalne sa mu rozsypal.
zober kabel , napoj na plus bateria a prikladaj k žhavičom. Pokial ti zaiskrí tak je ok. Len daj pozor, aby si sa niekde kostry nechytil, bo zaiskríš aj ty, poprípade tvoje auto :grr

Re: preskusania zhavicou

PoslaťNapísal: 03 Dec 10, 20:34:05
od chiptuning
karol píše:najednoduchsi a nakrychlejsi sposob ako odskusat ci je zhavic dobry bez toho,ze by sa demontoval je odpojit z neho konektori a natiahnut plus priamo z baterky jednym kablom. ked zaiskria kontakty tak je dobry, ked nie tak je mrtvy. podla toho vies rychlo zistit stav a ci zhavia. samozrejme je dobre ich skontrolovat aj vizualne potom! ;)

ja to delam radsi pres zarovkua pak neni problem se dotknout i kdekoliv motoru aniz bych mel strach ,ze budu "svarovat"
pokud chci vedet jestli aspon trochu neco zhavi tak se staci divat na vnitrni osvetleni kabiny a pak zapnout zapalovani na intezite sviceni je dobre videt vetsi odber proudu pri zhaveni
take jde zmerit odber proudu pri zhaveni a snadno spocitat kolik svicek je v poradku ;)
pri zkouseni svicek rovnou z baterky se hlavne nejdrive presvecte na jake napeti jsou nektere motory 2,0 2,7 3,0 tdi maji i svicky na 4v , v takovem pripade po jednom "vyzkouseni" muzete zhavicku rovnou vyhodtit tak pozor na to

Re: preskusania zhavicou

PoslaťNapísal: 08 Dec 10, 23:32:19
od marek384
A ako dlho take zhavice vlastne vydrzia? JA mam moje auto 3 roky a auto ma 8 rokov, no nemyslim,ze by boli menene. nieje problem v lete ani v zime, len tuk a ide. Kontrolka na pristrojovke niekedy svieti sekundu, niekedy si ani nevsimnem ci zasvieti, nikedy,ked je -20 tak do 4-5 sekund.