studena voda v expanznej nadrzke

Poslaťod sparco gti » 08 Dec 10, 21:14:16

je mozne po prejdeni 50km je v nadrzke stale ladova voda? auto kuri v pohode nepriehieva sa a teplota je na 90 a vnadrzke je studena voda,pitam sa preto lebo pred tym som mal golf 4 TDI* a tam nadrzka bola stale horuca a do nadrzky stale pritekala huruca voda s odvzdusnovacej hadicky a u mojej a4 TDI* pd 85kw voda cez tu hadicku skoro vobec netecie ma to tak byt?pri rozvodoch menena pumpa aj termostat.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Naposledy upravil sparco gti dňa 08 Dec 10, 22:32:58, celkovo upravené 2
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod janosik93 » 08 Dec 10, 21:36:18

Tak myslím, že by sa to malo zahriať. Voda je len zimna alebo je tam lad?. Este jedna vec ma napada, odkontroluj tu hadičku čo je na vrchu, či je priepustná. Malo by to cirkulovať
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod sparco gti » 08 Dec 10, 21:42:57

nie lad tam nie je tam dost koncetratu je proste zimna,len ma stve ta mensia odvzdusnovacia hadicka,nachal som to bezat na volnobehu odpustil som tlak z nadrzky a vytiahol tu odvzdusnovaciu hadicku a nic snej nejde ked som do nej fuknul tak sa my zdvyhla hladina v nadrzke,v golfe mi to cirkulovalo a tu nic ci to tak ma byt? :roll:
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod sparco gti » 08 Dec 10, 21:45:42

asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod sparco gti » 09 Dec 10, 7:37:32

tak som pozeral vcera passata tdi 85kw stym istym motorom a ma to iste voda studena a cez hadicku tiez mu nic neslo :roll: u tych podlznych motorov ze to tak ma byt.
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod chiptuning » 09 Dec 10, 17:35:01

zalezi taky jak jedes, pokud normalne vlazne tak motor staci ochladit radiator topeni,tdi se bez zateze skoro neohriva , kdyz chces ohrat motor na miste kdyz bude kolem nula stupnu tak budes drzet otacky tak 3200 a na 90 stupnu se ohreja tak za 12 i vice minut
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 33 hostia

cron