dávam sem fotky čo robí vysoké egt (exhaust gas temperature) alebo po slovensky teplota výfukových plynov. všimnite si ako sú zohnuté lopatky na variabilite turba.
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 20 Jún 10, 21:02:55
od janosik93
A to si z ktorého turba vytiahol?
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 21 Jún 10, 12:04:56
od Skoda
Pise z ARL takze VB
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 21 Jún 10, 12:21:16
od janosik93
to mi je jasne len som hcel vedieť, že od kial sa to auto k nemu dostalo
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 21 Jún 10, 13:18:23
od Alpiners2
tam bolo šahané na dorazový červík atď.
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 21 Jún 10, 14:27:16
od sparco gti
takze toho cervika sa radsej nikdy nechytat ved vsak je to nastavene od vyroby? cital som ked sa stym cervikom potoci o pol otacky tak to pekne taha od spodu ale podla mojho nazoru to je vec kazdeho ci mu zalezi na turbe alebo nie.
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 21 Jún 10, 17:14:08
od Skoda
Myslite ze za to muze to ze se hejbalo s tim cervikem? Prosim o podrobnejsi vysvetleni,zajima me to. DIKY
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 21 Jún 10, 21:41:49
od karol
pokial dobre viem, tak ked je velke turbo, tak sa tym cervikom toci ale len stvrt otacky, je to velmi citlive a podla mna aj dojst zbytocne. ked to raz vytocis tak ho uz aj tak drzis v otackach a ci nabieha pri 1900 alebo 2000rpm je uz asi jedno.
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 22 Jún 10, 7:30:10
od Alpiners2
červík bol vykrútený aj o 3-4 závity, tahlo na podtlakovke zohnuté. a tak dokopy z toho všetkého vznikli miesto variability takéto hokejky
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 22 Jún 10, 10:17:15
od Skoda
Silne uvazuju ze dam na moji O1 tu GT20. A chtel by som trosku jeste privrit lopatky aby bralo vice od spodu. Protoze gt 20 je uz dost velky turbo na moje upravy co zatim mam. Poradte ma to cenu? Nemuzu ho tim popravit? Jako je na obrazku vyse.
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 29 Okt 10, 8:59:24
od Slavo
Pozdravujem všetkých! Jedna špekulácia k téme: nemôže podobný problém urýchliť (spôsobiť) zaslepenie EGR ventilu? Pokiaľ mi je známe prisávanie výfukových plynov do valca znižuje teplotu spaľovania vo valci (vplyvom menšieho obsahu kyslíka v nasávanom vzduchu). Výhoda čistého sania pri zaslepennom EGR je pritom zrejmá.
Re: Vysoké egt a turbo
Napísal: 29 Okt 10, 9:30:52
od Alpiners2
nie, zaslepenie egr ventilu ti takýto problém nespraví