Takze vo stvrtok mi prisla nova sada silenblokov Powerflex, tak vcera vecer som ich vymenil za tie stare Powerflexi co som tam uz mal. Hlavne ten rozmackany predny po cca. 30.000km (vid. foto). Kedze este furt nemam dokoncenu rekonstrukciu dielnicky, tak som si polezal na travniku za domom No teraz uz je to OK, auticko krasne sedi a predok ani sa nepohne. Ked zvysi cas tak nahodim aj tie zadne silenbloky do vlecnej napravnice. Teraz je zase citit ako sa mi hybe zadok, tak co nevidiet ich tam dam.
To by ste neverili co za bordel (nestabilytu) dokaze spravit vola posratych 5mm (odchylka zbiehavosti) v prednom silentbloku predneho ramena na spolujazdcovej strane. To som nekontrolovatelne lietal po ceste jak pradlo v pracke.
K tej dileme stary vs.novy typ zadneho silentbloku predneho ramena. Nejaky extra rozdiel tam nieje (vid. foto). Konstrukcna zmena je nepatrna no funkcne je to poznat. Vprvom rade treba podotknut ze aj stary aj novy typ je z jedneho kusu polyuretanu.Rozdiel je ten ze nivy typ ma trochu vacsi spodly falc a nema uz tu kovovu podlozku, ale namiesto nej cela vrchna cast z polyuretanu. Cize je cely z polyuretanu. Dalej ten kusok rulky nieje napevno zaliaty ale da sa vybrat. Co je asi najpodstatnejsia a najprinosnejsia konstrukcna zmena, tak to je to ze uz je cely taky hruby ako lozko v napravnici. (stary typ mal iba rulku taku ze vyplnila lozko v napravnici a polyuretan bol z obidvoch stran cca. asi o 2mm nizsie). Vyplna celu sirku lozka v napravnici.