cistenie nielen vstrekovacov inak - vas nazor?

Poslaťod Alpiners2 » 08 Sep 11, 20:21:00

daj si do jednej nádoby 2 stp alebo vif, aby toho bolo pol litra a k tomu deci nafty.
do tej istej nádoby daj aj spiatočku a na hadicu ktorou ti bude sať naftu si daj filter. jasom použil malý papierový čo dávajú aj na motorky. stál asi 90 centov.
výsledok by bol aj lepší ale má chytené zdvihátka, na jednom valci to trochu cvaká tak preto vyrovnávacie dávky nie sú všetky nulové.

ale podla mňa je to funkčné a neni sa čoho báť 8-)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod barborka » 08 Sep 11, 20:29:59

no super dakujem za vysvetlenie inak bolo by super zohnat niekoho z vagom aby mi spravil log pred a aj po aby som videl rozdiel sakra :?
PS: tymto ak ma niekto z okolia PO Vag na pripojenie nech sa ozve dik ;)
VW BORA VARIANT 1,9 TDI PD 85 Kw AJM 6 kvalt
PONUKAM ZVARANIE TIG (zelezo,nerez ) viac PM
hľadám prácu ako zvárač TIG,MIG,MMA kontakt email :)
Momentalne sice pracujem ale lepsiej ponuke neodolam :p

barborka 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 221
Registrovaný: 20 Jún 10, 10:33:46
Bydlisko: Prešov okolie

Poslaťod pablo1 » 09 Sep 11, 16:38:58

Alpiners2 píše:daj si do jednej nádoby 2 stp alebo vif, aby toho bolo pol litra a k tomu deci nafty.
do tej istej nádoby daj aj spiatočku a na hadicu ktorou ti bude sať naftu si daj filter. jasom použil malý papierový čo dávajú aj na motorky. stál asi 90 centov.
výsledok by bol aj lepší ale má chytené zdvihátka, na jednom valci to trochu cvaká tak preto vyrovnávacie dávky nie sú všetky nulové.

ale podla mňa je to funkčné a neni sa čoho báť 8-)


mozme aj na mojom vyskusat ked sa stavim niekedy ,mozno by mi znizilo dymivost
Golf IV 1,9 tdi 66kw,AGR,hybrid 1749-35,PP764+soft Bhmotor 109kw,334nm

pablo1 


 
Príspevky: 46
Registrovaný: 22 Jún 10, 5:53:57
Bydlisko: Kokava nad Rimavicou

Poslaťod janosik93 » 09 Sep 11, 16:43:03

ved si to vieš jednoducho urobiť aj sám.... nieje to zložité.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod mp3turbo » 09 Sep 11, 17:16:09

dymovost znizis hlavne cistym fungujucim EGRkom a sanim... som toho ziva ukazka, odkedy sa mi alpiners "pošťúral v rúre" tak nemam problemy :) a pritom je to tak jednoducha vec ze sa az hanbim.

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod pablo1 » 09 Sep 11, 17:38:16

ja si to dam radsej urobit tomu, co sa rozumie do motorov... nemozem vediet vsetko :grr
Golf IV 1,9 tdi 66kw,AGR,hybrid 1749-35,PP764+soft Bhmotor 109kw,334nm

pablo1 


 
Príspevky: 46
Registrovaný: 22 Jún 10, 5:53:57
Bydlisko: Kokava nad Rimavicou

Poslaťod mp3turbo » 04 Dec 11, 15:11:01

absolvoval som predvcerom, nic neprinieslo. V originalnej teme od strany osem, videa su tam.

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod dr.risko » 29 Dec 11, 19:47:13

tak ja som to urobil dnes a tak ako mp3turbo - mam podobny vysledko tj. kkt. Pouzil som zimny VIF natrieskal do neho cca 1-2dcl nafty a spalil nejaku polovicu z toho objemu.
Vobec nic sa nezmenilo - meranie pred cistenim som robil na motore s 90° vodou. Po vycisteni to bolo tiez s 90° vodou. Tie vyrovnavacie davky mi ale dost kolisu. v maxime tak o 0,25mg. je to mozne ze to kolise od teploty motora, oleja a spalovacieho priestoru - predsa je len chladno... takze som kus sklamany a len dufam ze som nedojebal viac tie vstrekovace ako boli. Okrem ineho zvysok teda nejake 2 dcl z toho VIFu som nalial do nadrze a natankoval do plna 40litrov.

Akurat jedina vec je to ze mam pocit ze auto ide kusok lepsie za vykonom ale tak moze to byt len pocit ze...
Snad keby som vyskusal STP ale tei vyrovnavacie davky ja neviem... raz tam je niekde nula a inokedy 0,2mg. Pripadne ten prvy kolise od 0,7 po 0,4... Asi sa mi to neoplati ani riesit... Co vy na to?

hlavne ma zaujima ci to kolisanie o 0,2mg na volnobehu je normalne? zvykne to kolisat pomaly ze naprikald minutu to stupa postupne o 0,2mg na prvom valci a potom to zase 2 minuty klesa atd... 2. a 3. valec moc nekolise a posledny malinko...
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

Poslaťod Alpiners2 » 29 Dec 11, 19:56:06

ja som to robil len z stp diesel injector cleaner a výsledky boli dobré. treba skúsiť poprípade stp.
aplikujem to už len tak že 3 balenia stp do flaše, žiadnu naftu. rozbehali sme tak jeden úplne k.o vstrekovač na superbe
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod bjukemen » 29 Dec 11, 20:20:39

..no vy ste ale puci treba použiť STP ako piše Boss vstreky som čistil spolu s ním a išlo to fajne,aj ked s prvu sme ani nedúfali VIF stojí za chuja škoda penazí

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod mp3turbo » 29 Dec 11, 22:01:55

chlapi nebolo by to lepsie v ultrazvuku? Ked uz je vstrekovac jednou nohou na ceste do raja...

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod bjukemen » 29 Dec 11, 22:04:05

..bolo ale ked nemaš k dispozicii ultrazvuk a nie každy vie rozobrat vstrek tak toto je jednoduhšie a lacnejšie

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Tomasito156 » 30 Dec 11, 19:58:51

tak s tym nazorom,ze VIF je na p..u musim aj ja suhlasit.Mne to pride tiez skoda penazi a to som pouzival aj ja oslepeny 2 roky VIF.Uz nie,olej Husquarna alebo Stihl do mot.pil sa mi zda byt lepsi v pomere 1:200.
Alfa Romeo 156 SW 2.4 20V Jtdm

Tomasito156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 128
Registrovaný: 29 Okt 10, 9:27:05

Poslaťod bjukemen » 31 Dec 11, 12:32:11

..preeesne olej pre dvojtaktne motory je omnoho lepší,viac stíchnu vstreky.. VIF mam aj terza a akurat mi tak urobilo vyššiu spotrebu a nič ine

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Massaro » 08 Jan 12, 18:26:30

Chalani ja sa chcem spytat ci bude mat tiez daky ucinok na tie vstreky ked ho vlejem do nafty,myslim nadrze.STP Diesel Injector Cleaner 250ml

Massaro 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 02 Apr 11, 23:49:06

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 9 hostia

cron