autickar21 píše:Potom chystaj tu druhu prevodovku... Co viem, tak 81kw jtd sa len softom na maximum dala spravit na 110kw, pri dobrom motore. S IC, vecsim turbom a vyfukom musis dat 120kw bars ako... Ked sa otepli, sa zastavim. Potrebujem dat naspet remus tlmic, len s pouzitim potrubia co mam teraz... tebe to pojde nad jamou s tigom rychlo nabodovat... Obvarit to je to najmenej...
bjukemen píše:Torgan píše:Maximalna davka podla diagnostiky bola tusim 68mg
tak ako si mal na brzde teda až sa od tedy nepridavalo... ale až ceš viac ako 350nm tak počitaj s davkou nafty okolo 80mm3 neviem sice akú maš lambdu ale da a všetko len treba chcieť
bjukemen píše:..sry teraz sa rehocem
..lambda vyjadruje podiel vzduchu a paliva v zmesi
Torgan píše:autickar21 píše:Potom chystaj tu druhu prevodovku... Co viem, tak 81kw jtd sa len softom na maximum dala spravit na 110kw, pri dobrom motore. S IC, vecsim turbom a vyfukom musis dat 120kw bars ako... Ked sa otepli, sa zastavim. Potrebujem dat naspet remus tlmic, len s pouzitim potrubia co mam teraz... tebe to pojde nad jamou s tigom rychlo nabodovat... Obvarit to je to najmenej...
Druhu prevodovku zatial necham tak. Dufam ze ta kovokeramika to udrzi, Podla toho ako to zabera teraz to bezproblemov urdzi.
110kw by nebol problem ani na tychto vstrekoch ale original turbo to nedalo.
S tym vyfukom sa zastav, nad jamou je to lepsia roboticka.
Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia