Ahojte, riešim už dlhšie jeden problém. Auto mi pri držaní cca 2000 otáčok cuká ako benzín s chudobnou zmesou kedysi. Keď mu šlapnem tak skape komplet na vyžších otáčkach (od cca 2200) ale nie vždy. Počítač vyhadzuje chybu tlaku paliva a grafi viď. nižšie. Všimol som si že keď požadoval snímač vačší tlak tak regulátor sa namiesto zatvorenia úplne otvoril a presne v 50,2 keď bol úplne otvorený auto skapalo. Ak sa mýlim v niečom tak ma opravte. Otázka znie že či by pičítač vypísal chybu tlaku keby to spôsoboval vstrekovač a následne uzavretý jeden z obmedzovačou prietoku, alebo by vypísal chybu vstreku , respektíve či by čidlo zaznamenalo uzavretie obmedzovača a vypísalo inú chybu. Ak by to bolo tak a počítač by ukázal niečo iné a nie chybu tlaku tak musí byť špatný buď regulátor ( čož mi nieje jasné ako keď funguje len na elektromagnetickom princípe riadenom riadiacou jednotkou) alebo riadiaca jednotka odoslala špatné napätie. Môže byť že pri zapnutom chladiči , klíme , svetiel a rádia sa už nedostane dosť napätia do toho regulátora ? Za predpokladu že baterka nieje 100% ok ? A zase , nevypísalo by inú chybu ? Respektíve otázka : Čo môže spôsobiť to že pri požiadavke na väčší tlak paliva pri zošlapnutí pedálu riadiaca jednotka paradoxne otvorí regulátor dokorán a všetko pošle do prepadu ?
Ďakujem za všetky rady čo od vás prídu.
P.S. Keby mal niekto v okolí BA alebo cestu cez BA a mal už použitý , ale funkční snímač tlaku na rampe a/alebo ten regulátor tlaku na vyskúšanie iba aby som konečne zistil čo tomu je , tak by som za zapožičanie aj zaplatil nejakú tú rozumnú sumu. Regulátor 0281002243 a snímač 0281002405.
Ďakujem a je to 2.4 JTD Lybra 99KW.