Ahojte.
Tlak oleja bol meraný, hodnotu neviem, sitko vybrate (pred rokom)...
S mazaním turba ASI nemam problem, funguje, rotuje, nepíska...
Len ako keby nenabral otáčky, hadica do IC je meká, aj po 3500 otáčkach...
Cez výkend som rozobral/vybral:
1. váhu vzduchu
2. hadica vz.filter - turbo
3. hadica z turba do intercooleru
4. hadica z intercooleru po maf senzor
5. Všetko poskladal, NEUNIKÁ mi tlak, lebo NEMAM tlak z turba, len taký normálny ,,kúsok zvyšený,, prietok vzduchu.
Povedal by som, všetko na 90-95% čisté, cez oil catch tank neaká tá para prejde, ale že by bol neaký sajrajt/bordel usadenený v hadiciach / senzore by som nepovedal.
Sused (AMATER) má OBD II ELM 327, neaky soft v laptope, pozerali sme tlak turba, maf senzora, aj počas jazdy, všetko funguje, len auto neide...
bjukemen, ja som za egr off, fap off, len nech to už pojde aj hore kopcom, nie len v 2-ke a max 3-ke ako teraz...
edit:
tento vykend pojde dole vyfuk, pozriem druhu stranu turba...
_ _ _ _ _ _ _ _
Edit2:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=96134&postdays=0&postorder=asc&highlight=mazda&start=0No, možem sa ja aj posr.ť, nikdy to už nepojde....
mazda 3 1.6di turbo 2004. by Alpiners2. EGR/FAP OFF. OIL CATSH TANK. Nová spojka + dvojhmota SACHS