od jano_m » 01 Feb 15, 18:18:25
Môj aktuálny problémik:
- stále som bol rád s hodnotami vstrekov v k. 013 nikdy žiaden problém;
- bolo -25 mrazu... auto som napodiv naštartoval po dlhšom mlynkovaní na prvýkrát !!;
- chod motora ako keby sa piesty hádali ... no po čase na voľnobehu sa to zakrátko upravilo;
- kosa bola taká, že auto sa nie a nie nahriať;
- pri vyšších otáčkach však motor cukal, ako keby nemal dostatok nafty - pripisujem to tomu, že pravdepodobne nafta zhustla, resp. možno i niekde primrzla - AKO NA POTVORU SAMOZREJME, ŽE STÁLE LEJEM ADITÍVUM (VIF, BG), ALE AKURÁT V NAJVAČŠÍCH MRAZOCH NIE, lebo som nemal žiadne po ruke...
- 70 km jazdy bezo zmeny a cestou mi vyhodilo ESP, i turbo do núdzového - PRAVDOU JE, ŽE SOM NAŇ I DOSŤ TLAČIL, keďže som sa s deckom ponáhľal na chirurgiu;
- po čase, keď sa teplota umudrila na -6 , po naliati aditiva (Wurth) auto v pohode, už nič neskákalo, netrhalo, vravím si, fajn bolo to len mrazmi;
- no po dlhšej jazde do KE, auto zakaždým po nejakom čase vyplo ESP !
- auto na VAG a kamoš vraví, jednoznačne VSTREKY - ukazovalo vstreky - 1,2 a 3...
- napružili sa kontakty, vymenil sa filter naftový - NIČ stále to isté...
- zohnal som 4 vstreky (údajne z búračky a že predtým išli) - NIČ, EŠTE HORŠIE ! auto dobre že nie na dva valce a hodnoty vysoko nad 3 !!! takže sa hodili pôvodné a bol som rád, že možem jazdiť... ešteže som mohol vrátiť tie ktoré som zohnal...
- pravdou je, že už pri výmene boli gumičky VIAC NEŽ V ÚBOHOM STAVE...
- pri výmene za pôvodné sme však strek č. 4 vymenili za č. 3, aby sme zistili, že čo bude vyhadzovať...
- keďže som mal dosť plnú nádrž z pôvodnou naftou, tak som dolial aspon narýchlo aditivum ProTec;
- TAKŽE NA POVODNYCH VSTREKOCH S NOVYMI GUMICKAMI vyhodilo ESP a chybu vstreku vo VAG, ALE AŽ PO DLHŠEJ JAZDE a STÁLE UKAZALO CHYBU (prekrocenie regul. meze) LEN NA VSTREKU č. 4 (iba raz na č. 1 a 4);
- natankoval som OMV Maxx Motion a nalial aditívum BG 244;
VÝSLEDOK: mám niečo pod polkou nádrže a po najazdení 400 km, mi vyhodilo chybu streku č. 4 len trikrát...
??? neviem, či sa to upraví a či ísť po výmene vstreku č. 4, alebo rovno vyčistiť (či nebodaj repasovať) všetky štyri ... a že čo je, resp. bolo príčinou ... uvidím, čo ukáže čas, ale aj keď mi vyhodí chybu i po 1000km, tak to chcem nejako zriešiť ... ???
hodnoty vstrekov (volnobeh): +/-
0,5 - 0,5 - 0,2 - 1,4