Cao kluci dneska sem jel cestu 272 km ze Zlina za alpinersem aby se mi mrknul na vstrikovace a a zkusil neco udelat s vykonem. Jsem rad ze sem ty penize do cesty i chipu investoval to reknu hned na zacatek. Poradne sme to vse probrali a prisli spolu na spoustu problemu. Prvnim byla nedobra vaha vzduchu,ktera sice byla nova,ale nee BOSCH a nedavala uplne spravne hodnoty mela davat 300 davala 350 na volnobeh,ale hlavne mam prasklou hadici pred turbem takze nezmereny vzduch si turbo prisavalo. Po vypnuti a zvyseni asi 10% se auto dostalo okamzite do stavu v jakem sem ho pred rokem koupil a zacalo pekne tahat. Pote sme se vrhnuli na vstrikovace Prvni zleva sel krasne a alpiners povedal,ze netreba ho cistit ze vypada velice dobre tak se vycistila dosedaci plocha a hotovo. Druhy bohuzel bez stahovaku nesiel von a tak jsme se na nej i dalsi vyprdli,ale doslo se na to ze netesni rozvodka prepadu a prisava vzduch. coz dela na 90% bordel takovejto: jedu treba za 3 a pred krizovatkou vyradim a otacky najednou spadnou na 800 mozna min a drzi se tam par sekund a nechce se to zbrchat a provibrovava to dost brutalne coz dela vzduch. Tak povedal Alpiners. Dalsi malickost co muze snizovat malicko vykon je netesny EGR na svodech a netesny EGR do sani. Nuze,ale k uprave udajne se tam dalo nejakych 290 Nm a 125 koni,ale setrvak to pri otackackach 1900-2300 nedaval,tak sem rikal,ze to chci trosku ubrat a se spokojenosti sem odjel. Tezko povedat kolik to vlastne moze mat ja myslim ze na brzde tak 115-120 k a 230-250Nm
ale zatah to ma teda famozni uplne jiny auto samozrejme hrabe na dvojku jak blazen a do 160 taha nadherne. Jinak spotreba pri klidne jizde sla asi dolu,protoze pri testovani jsme projeli hodne nafty a ja mel na cesti 270 km asi 10-15l nafty a kdyz sem tomu parkrat slapl tak sem zacal mit poslednich 100 km obavy ze nedojedu a vylozene se soural 70-85 km na petku a nejakych 180 Km sem ujel asi na 10l nafty ja vim ze to neni nic moc,ale mozna to je tim ze to prisava ten vzduch. proste to zralo o litr vic jak ma,ale ja byl spokojeny proti tomu co bylo.
Zaverem bych chtel rict,ze kdyz se da plny kotel na 3,4 a 5 tak se setrvak ozyva porad a obavam se o nej,ale po ceste domu sem se naucil jak se k plynu chovat aby to co nejmin vibrovalo. Mozna to jeste nekdy doladime jak mi alpin slibil:)
Kazdopadne ma pochvalu a velky dik za vsechny rady a