ozaj, zabudol som odpovedat na tvoju otazku... na kolik jsou? zalezi od vela velicin.. material, hrubka stien a hrubka stredu. podla fotky asi na 400-500hp(v diesli), lenze dolezity je krutiak.. . nejakych 700nm bezpecnych, nie ako ty si prekracoval tie shity serie.. tie boli do 400nm. ty si riskoval. ak budes riskovat aj s tymito, tak aj do 900nm.
ja som si dal robit na moju poziadavku dosial "nerobene" ojnice do benzinaku. podlamna su stavane bezpecne do 800hp a do 1000nm(stali 1000€ + cesty a ine vydavky, takze asi 1200€ 4 kusy). alpiners ich videl. prisiel som ku chlapovi a povedal som mu, nech mi ukaze najsilnejsie ojnice ake robil do teraz a potom som dal steny spravit hrubsie o 0,5mm. ten chlap robi ojnice do WRC !!! je z CZ. na nete sa take silne ojnice nedaju kupit, jedine vyrobit na zakazku. jeden srob kde su 2 v jednej ojnici stoji 800korun cz, teda len sroby do 1 ojnice stoja 1600cz. su znacky PANKEL a nik ti nepreda male mnozstvo, alebo asi ziadne.
Eagle ojnice vyzeraju popri nich ako na stracej nozke.
a na Eagle udavaju max vykon 700hp, ale podlamna su skor do 500hp. 380hp mam testovanych. nikdy s kupenskymi ojniciami nejdem nad 400hp. ale na foto tie tvoje su silnejsie ako Eagle.
ak das vykres o velicińach tych ojnic a cislo materialu, tak ti napisem, kolko zvladnu.
sprtam sa v motoroch.