od riki1 » 29 Apr 16, 6:56:10
Diky, zaujimala by ma hlavne hodnota, ktora uvadza priblizny ubytok materialu na priemere vacky (staci merane cez vackovy hrb) asi po 200 000 km. Jasne ze zalezi aj od toho ako bolo starane o motor, ale urcite existuje nejaka priemerna hodnota opotrebenia. Ide len o to, aby som si mohol spocitat, ze o kolko ten ubytok materialu spozduje casovanie ventilov. To opotrebenie vacky bude hlavne na nabehovej strane a na hrbe, ale mne staci ta priblizna hodnota z hrbu.
Na inom fore jeden automechanik uvadza nasledovne :
"Ja vačku vidím z kilometra či je alebo nie je OK,.ale merám aj tak vždy každý hrb U PD ak by z vačky chýbalo 2-3 mm tak ten motor pôjde všelijako ale dobre určite nie.
Niektoré sú pri 200 tis úplne v plnej miere,u niektorých chýba 1-2 desatinky mm.Keď z vačky vela chýba,lietajú aj korekcie,potomn príde vrchný bulo,a vymení vstreky a čuduje sa že sa nič nemení."
Myslim ze sa tomu da doverovat a aj by som s nim este bol podebatoval, ale temu zrusili, lebo zevraj vymyslam nezmysly, ale myslim , ze to bolo preto, aby som ich nedostal do uzkych .