Vysoké egt a turbo

Poslaťod Alpiners2 » 20 Jún 10, 14:15:52

lopatky arl.JPG
dávam sem fotky čo robí vysoké egt (exhaust gas temperature) alebo po slovensky teplota výfukových plynov.
všimnite si ako sú zohnuté lopatky na variabilite turba.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 20 Jún 10, 21:02:55

A to si z ktorého turba vytiahol?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Skoda » 21 Jún 10, 12:04:56

Pise z ARL takze VB
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod janosik93 » 21 Jún 10, 12:21:16

to mi je jasne :-) len som hcel vedieť, že od kial sa to auto k nemu dostalo :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 21 Jún 10, 13:18:23

tam bolo šahané na dorazový červík atď. :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sparco gti » 21 Jún 10, 14:27:16

takze toho cervika sa radsej nikdy nechytat ved vsak je to nastavene od vyroby? cital som ked sa stym cervikom potoci o pol otacky tak to pekne taha od spodu ale podla mojho nazoru to je vec kazdeho ci mu zalezi na turbe alebo nie. :lol:
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod Skoda » 21 Jún 10, 17:14:08

Myslite ze za to muze to ze se hejbalo s tim cervikem?
Prosim o podrobnejsi vysvetleni,zajima me to.
DIKY
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod karol » 21 Jún 10, 21:41:49

pokial dobre viem, tak ked je velke turbo, tak sa tym cervikom toci ale len stvrt otacky, je to velmi citlive a podla mna aj dojst zbytocne. ked to raz vytocis tak ho uz aj tak drzis v otackach a ci nabieha pri 1900 alebo 2000rpm je uz asi jedno.
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod Alpiners2 » 22 Jún 10, 7:30:10

červík bol vykrútený aj o 3-4 závity, tahlo na podtlakovke zohnuté. a tak dokopy z toho všetkého vznikli miesto variability takéto hokejky :lol:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Skoda » 22 Jún 10, 10:17:15

Silne uvazuju ze dam na moji O1 tu GT20.
A chtel by som trosku jeste privrit lopatky aby bralo vice od spodu.
Protoze gt 20 :o je uz dost velky turbo na moje upravy co zatim mam. :?
Poradte ma to cenu?
Nemuzu ho tim popravit? Jako je na obrazku vyse.
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod Slavo » 29 Okt 10, 8:59:24

Pozdravujem všetkých!
Jedna špekulácia k téme: nemôže podobný problém urýchliť (spôsobiť) zaslepenie EGR ventilu? Pokiaľ mi je známe prisávanie výfukových plynov do valca znižuje teplotu spaľovania vo valci (vplyvom menšieho obsahu kyslíka v nasávanom vzduchu).
Výhoda čistého sania pri zaslepennom EGR je pritom zrejmá.

Slavo 


 
Príspevky: 3
Registrovaný: 29 Okt 10, 8:39:18

Poslaťod Alpiners2 » 29 Okt 10, 9:30:52

nie, zaslepenie egr ventilu ti takýto problém nespraví ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron