od patopojo » 22 Jan 19, 22:44:29
Ahojte, Passat 3c 2.0TDi 103kw, BKP r.v 2006 4 motion, na prístrojovke ževraj 400 000 km
. Padal do núdzového režimu na 4,5,6- ke. Plniaci tlak pri plnej palbe v nebesiach a ani náznakom zregulovať.Pri kľudnej jazde regulácia ok. Kontrola podtlakovej banky(stav nová).Podtlaky ok, pekne sa vtiahne ale. Po odpojení banky z turba zistené že turbo drhne no viac do strany "zníženia" tlaku(smer vysunutie banky). Turbo von po vyčistení tiahlo na turbe padalo vlastnou váhou v oboch smeroch bez náznaku drhnutia či ťažkého chodu. Banka nastavená... Po založení skúšobná jazda, pri plnej palbe znovu tlak v nebesiach. Dal som dole banku a tiahlo na turbe znovu v smere vysúvania banky ide velmi tažko(ako pred čistením). V tomto stave nemá význam vytvárať ešte väčšie predpätie na banke. Nerozumiem čo som spravil zle.Nie je to moje prvé turbo no prvé čo toto robí... Ak máte rady sem snimi, budem vďačný za akúkoľvek odpoveď.
Video po vyčistení variability:
https://www.youtube.com/watch?v=UuJIT9RmtCc
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2