Zdravim pani,
mam problem s vahou vzduchu , potreboval by som si overit ci je naozaj odpalena.
Nejake to info :
Auto - mam v podpise (ale je to Alfa 2,4 JTD , 100kW , seriovka)
Prejavy - nad cca 3000 ot./min. straca vykon
Prikladam graf z FiatECUScan (2x jpg obrazky air-intake-00x.jpg) + cely .csv ak si to vie niekto pozriet.
Na nom ja vidim ,ze po nastartovani (inak hodnota na volnobehu cca 300 mg/l - EGR mam zapojene) to este ako tak stiha dodavat ,ale vo vyssich otackach je podla grafu jednoznacne malo vzduchu.
Podla mna je vaha v riti. Suhlasite ?
Skusobna jazda po odpojeni vahy dopadla asi tak , ze do 3 tis. mi to tahalo obdobne ako so zapojenou a po 3 tis. to prestalo tahat uplne (horsie ako so zapojenou).
Inak co sa tyka chyb. Pamat zavad som vymazal a po skusobnej jazde sa objavili tieto dve :
Okolo 3 tis. ot./min. sa zablika kontrolka a vypluje toto :
P0215 = Fuel Pump Circuit (podla Alfadiag) - vid priloha "P0215-alfadiag.JPG"
P0215 = Engine Shutoff Solenoid Malfunction (podla FiatECUScan) - vid priloha "P0215.JPG"
Neviete nahodou co to je presne ?? Hladal som aj na zahranicnych strankach ,ale nic zmysluplne som nenasiel. Nasiel som asi toto (neviem preco maju tie chyby rozdielne nazvy , vysvetlenie som nasiel len pre Fuel Pump Circuit) :
Mozne priciny :
Chybne rele pal. pumpy
Poskodeny "Control Unit ECM" ,alebo konektory a kable
Chybny motor ?? - v angl. Defective engine
Ak viete nieco blizsie ohladom tejto chyby , budem velmi rad.
Druhu chybu vypluje :
P0235 = Turbo Pressure Sensor (AlfaDiag) - vid priloha "P0235-alfadiag.JPG"
P0235 = Boost Pressure Sensor A Circuit Malfunction - vid priloha "P0235.JPG"
Tak som to znova jebol na graf a vysledok je v prilohe. (Boost-pressure-001.jpg + Boost-pressure-002.jpg + kompletka v csv Boost-pressure.zip)
Neviem ani ake maju byt normalne hodnoty ;| , tak keby ste ma niekto odkazali niekde ,alebo posudili graf , bol by som vdacny.
Co to moze byt ? Ja tipujem na zatuhle lopatky v turbe , ci ?
Troska som sa rozpisal , kazdopadne dufam ,ze to nie je velmi zle zaradene.
DIK za akukolvek info.
Pekny den vsetkym.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.